Det er helt ok, der er først deadline i overmorgencyrus skrev:Undskylder lige først for forsinkelsen, men der kom så meget i vejen på det sidste..
[2010-04] Tunes of the Month April
Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon
Re: [2010-04] Tunes of the Month April
Jeg har smidt følgende ind..
Jer Martin - Ten Minutes To Midnight
James Horner feat. Leona Lewis - I See You (Cosmic Gate Remix)
Jer Martin - Ten Minutes To Midnight
James Horner feat. Leona Lewis - I See You (Cosmic Gate Remix)
HAR FULDSTÆNDIG glemt alt o mdet her. Sorry, smider mine ind imorgen tidlig
-
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Nu må vi være lidt søde ved Bakko, der er jo den tidsforskel mellem sønderjylland og Danmark som vi lige skal huske på
Så er min inde, men har dem kun i 160, ved fandeme ikke hvorfor men hvis nogen kan og gider må de gerne lige lave dem om få mig, ellers er i velkommen ti lat sende mig et program så retter jeg dem imorgen eftermiddag
Et program kan ikke gøre kvaliteten bedre.. Hvis du ændrer dem fra 160 til 320, vil de stadig have lyden fra 160 men istedet vise 320.. Så ingen forskel der..
Må man spørge hvor du køber/downlaoder dit musik siden de kun er i 160?Bakko skrev:Så er min inde, men har dem kun i 160, ved fandeme ikke hvorfor men hvis nogen kan og gider må de gerne lige lave dem om få mig, ellers er i velkommen ti lat sende mig et program så retter jeg dem imorgen eftermiddag
-
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Er det hele ved at være klar til udgivelse ?
Det er lige før jeg har lige en nattevagt, så mår jeg engang vågner i morgen, så pakker jeg og uploader
Så er jeg i gang med at uploade til ftp'en skal lige ud og køre en tur, så når jeg kommer hjem, er der nyt topic klar
Ved ikke om det er med vilje, men syne da ikke jeg er med på listen
Det er med vilje.. De der 160 kbit versioner er altså lige til at smide i skraldespanden! Sorry, men du er altså nødt til at finde bedre kvalitet
bakko lærer det aldrig :b
haha jeg er og bliver FAIL åbenbart
Bakko hvis du bruger Winamp, så kan du altid tjekke sangenes kvalitet ved at højre klik på selve sangen og vælg "view file info" du kan også bruge genvejen "ALT+3" så står sangens kvalitet i højre side i kassen "Format Info"
Men hvordan skaffer du dine sange? For lyde lidt underligt at du har svært ved at få dem i bedre kvalitet..
Men hvordan skaffer du dine sange? For lyde lidt underligt at du har svært ved at få dem i bedre kvalitet..
Celebrate Your Life With House