Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Re: Glædestråd

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Bubbie skrev:Mange tak! :) - dagen bliver lørdag d. 3 juli i år, så der planlægges på højtryk, på trods af at det "kun" bliver en rådhusvielse :)
Det er skam ikke ringere at blive gift på Rådhuset - I får sikkert både kransekage og champagne :)
...dét får man sgu ikke i Vor Herres hus 8)

Kæmpe tillykke - det bliver en helt fantastisk dag, som I hurtigt vil erfare, er alt alt for kort ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af TheJackal »

Plys - det nye kuld skrev:
Kæmpe tillykke - det bliver en helt fantastisk dag, som I hurtigt vil erfare, er alt alt for kort ;)
Så er det heldigt at man også kan tage natten i brug.. :wink: :D

Og stort tillykke til Bubbie også.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af Raun »

Også herfra skal der da lyde et tillykke :)
Bubbie
Indlæg: 1233
Tilmeldt: 08 jun 2003, 20:53

Re: Glædestråd

Indlæg af Bubbie »

Stort tak alle sammen :) - bliver da helt rørt..

og ja Plus, du har helt ret :D
wlt
Indlæg: 390
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af wlt »

.... Så er jeg så småt ved at være færdig med huset. Jeg regner med at vende tilbage til net-livet igen :a)
Ta' godt imod mig :mrgreen:
the sound won't listen!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Har endelig fået styr på produktionen til næste simpel fest og har næsten ikke sprængt budgettet (tæt på en rekord)
Og så er der snart Trance Energy og DDJA, fantastisk måde at lukke marts ned på og starte april op på.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af FrZ »

Fordi Mail pludselig stod til en fest nogen af mine venner havde arrangeret på Boxen... Lille verden :P

Jaja, der var vist også et eller andet sekundært ovenpå, men ikke særligt vigtigt i denne her sammenhæng...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Det var klart hvad der foregik nedenunder der var vigtigt den aften.
De havde den bedste fest sidst på aftenen anyway :)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Ser frem til en hyggelig weekend tilbage i Aalborg, på trods af at det så er 3. weekend i træk jeg skal flyve frem og tilbage.

Lørdag dag på havne fronten med grill, lækker musik, skate konkurrencer og live grafitti
http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 83&index=1
Og lørdag aften spiller mine gode venner til deres måndtlige event.

Søndag står den på hygge
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af Sunshine »

Muligvis en ny jobmulighed for mig, søger i hvert fald og krydser alt hvad der kan krydses. For mig er det, og har det altid været DRØMMEJOBBET - og stillingsopslaget kommer meget belejligt med at mit nuværende hænger mig langt ud af halsen.
Wish me luck!
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Glædestråd

Indlæg af QrazyLeg »

Har lige været til revisor og få godkendt årsregnskabet for 2009. For en nystartet virksomhed, hvor studierne også skal passes, været virkelig godt. Har modtaget lønseddel fra det sideløbende fritidsjob og det s*tme et lækkert beløb, der stod nederst. Endeligt har jeg i dag også været nede at tale med et af de største firmaer inden for branchen i forbindelse med specialet, og hvor er det fedt når virksomheder mener at det studerende har gang i er "helt i den rigtige retning" og lærerigt for dem. Det betyder også at vi på længere sigt skal komme med input til deres udvikling. For mig svarer det til hvis et lille fragtfirma skal lære Mærsk noget om logistik. Så det har faktisk været en fantastisk superfed dag....

Nå ja og så fyrede Brøndby endeligt Kent Nielsen - og uden at starte en fodbolddebat så er det jo en af de bedste løsninger i den klub i meget lang tid. Jeg frygter lidt et AGF-syndrom med en ledelse, der ikke kan se mulighederne for eget ego - hvornår mon de renser godt og grundigt ud og fører klubben ind i nye tider. Storklub er der i hvert fald ikke tale om længere, og det har der ikke været tale om i meget lang tid.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DeCain
Indlæg: 195
Tilmeldt: 16 sep 2002, 10:59
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af DeCain »

Juhuu.. DJ til Karneval i Aalborg igen i år..! Og måske også til ABC beachparty! :P
--=DeCain the DJ=--
Brugeravatar
VioLogic
Indlæg: 369
Tilmeldt: 19 sep 2003, 12:31
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Glædestråd

Indlæg af VioLogic »

Rejser til Mexico om 2uger og har fået alt på plads til rejsen :) Nu skal det sidste pakkes og så står den på sombrero, siesta og tequila en mass! 8)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Fredag startede med "møde" hos chefen kl 10.15 (ja kom lige 15 min for sent pga. dovenskab) Hvor den stod på PS3 i et par timer, indtil vi gik på kontoret, hvor den nu står på høj musik og white russians - puuuuuha det er hårdt.
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: Glædestråd

Indlæg af Iwers »

Skal til både Club awards og Danish Deejay awards :D og har ikke betalt en øre for billetterne :P
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Iwers dig og 85% af alle andre gæster til de awardsshow.
Kæft de har et sløjt salg
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: Glædestråd

Indlæg af Iwers »

Du ødelægger det hele mail :-( :|
:mrgreen: :mrgreen:
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Sorry.
Glem hvad jeg sagde - alle andre end dig betaler :)

Men det ændre nu ikke på at det nok skal blive sjovt.
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: Glædestråd

Indlæg af Iwers »

hehe, :D
Godt ord igen :) Tror også at der er en del billetter i omløb som er vundet i de verse konkurencer derudover er der helt sikkert en hel del reklame aftaler osv. . :)

Men ja, tror næste weekend bliver rimelig voldsom :D
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

De deler ud til højre og venstre.
Mit bud er max 1000 betalende gæster ud af de 3-4-5 tusinde de mener der kommer. sådan var det sidste år anyway

Der ligger 60 armbånd her f.eks.
Dem tror jeg ikke bliver brugt hehe.
Besvar