Nu var jeg kun til DDJA, så kan ikke Samligne det med Club Award..
Men 3 venner og jeg, tog til DDJA, og må sige som det første, fuck hvor er folkene bag DDJA ringe til situations fornemmelse, eller hvad skal man sige..
Jeg går ud fra de har en formodning omkring hvor mange billetter der er solgt, og hvor mange der så sån ca. vil komme, For valby hallen var alt for lille til dette event, aldrig har jeg været til et event med så ringe garderobe facilitet ca. 1time og 20min måtte der gå før vi fik vores jakker hunget.
Så kommer man til baren, og der slår den også helt klik, 35min skulle der gå før vi (4 personer) havde fået det vi lige skulle havde, og gang på gang kunne man bare opleve at dem bag baren stod stille og snakkede med hinanden, så uden grund var det ikke at man på nogle tidspunkter var ved at brænde af (
Ved godt det er frivillige arbejds kræft; men siger man ja til sån et job, så skal man sku også yde sin kompetence, og udføre jobbet)
Nå men vi kommer så langt om længe ind i selve hallen hvor showet er i fuld gang, og derfra må jeg så sige at jeg var solgt. hele vejen igennem syntes jeg det var fede kunstner og rigtig fedt show, simon jul var sku griner som vært.. det eneste jeg måske kunne blive lidt træt af var teknikkerne inde til showet, flere gange løbe af aften kom der sku nogle brøler, fra teknikken af, sån som mikrofoner som var skruet for langt ned, eller alt for højt op, og video'er der kom forkert, eller uden grund pludselig stoppede.
Udover det var der så kun et minus tilbage, og det var luften og varmen inde i hallen, luften var for klam (Fugtig) og så skulle man tro der var over 40 grader der inde.. Men igen er det hallen der var for lille til alle de folk der kom...
Med hensyn til kunstnerne..
Så vil jeg ikke komme ind på hver enkel, da jeg gik glip af de 2 første timer og den sidste time til DDJA
Men vil alligevel tillade mig selv at komme med mit syn på det ringeste og bedste..
Burhan G topper stærkt over alle de andre som var på scenen som det ringeste af det ringeste.
En så ringe en kunstner skal man sku lede lange efter, en ting er han altid skal synge playback(
Sikker fordi han ikke en gang kan huske hans egne tekster) men at han heler ikke kan præstere at se ud som om at det er ham der synger, er da noget så ringe og pisse træls at se på..
Men det jeg personlig syntes var det fedeste og bedste som skete på scenen var helt klart de 2 fyre fra Belgien (
Dimitri Vegas & Like Mike) Fuck de gav den gas, og skulle der være nogen herinde, der oplevede en flyvende sprællemand oppe tæt på scenen så var det sku nok mig.
Håber bestemt ikke det er sidste gang jeg skal opleve de to herre igen live, helt igennem et lækkert og fedt mix de spillede..
Men jeg blir også nød til at kommentere AEY-TEAM "She's All Over Me* lød alt for fedt, og må sige jeg blev dybt forelsket i dette nummer, helt igennem genialt, og lige efter min musik smag.. men udover musikken må man gi dem top karakter for deres show, dejlige og pæne piger med meget lidt tøj er sku altid en sikker vinder
Ellers var der også lige "S&V feat karen - i nat" Som er Kasper s. & Thomas v. nyeste udspil, og sangen satte sku også gang i folk, og nummeret er helt sikker også udmærke, og kommer sku helt sikkert til at blive spillet en del på diverse club's, men alligevel blev jeg lidt skuffet, har det sån at de to herre Kasper & Thomas snart skal til at komme med noget anderledes lidt ligesom "Nice Nok" eller bare noget helt nyt, for syntes de har med at bruge lidt for meget af de samme lyde..
Med hensyn til alle de andre kunstner, så gjorde de alle sammen det sku også rigtig fedt.. Der var kun Burhan G som jeg ville ønske aldrig havde været på scenen..
Men når alt kommer til alt, både alt det dårlige og gode, så var det sku en vellykket og fed aften, jeg er helt sikkert at finde til DDJA næste år igen..
Vil bare håbe de flytter DDJA ud til Carlsberg hallerne igen..
Cyrus//