Et lille 30 minutters mix jeg har bikset sammen hen over foråret, og som jeg lige ville dele. Tag en lytter og smid endelig en kommentar
Tracklist:
1. Bingo Players ft. Danthony - I Will Follow (Ranucci Pelusi & Provenzano Remix)
2. Avicii ft. Sebastien Drums - Even (Madd'ness & Yuri Funky Dub Mix)
3. S.H.M ft. Laidback Luke & Deborah Cox - Leave The World Behind
4. Arno Cost - Souvenir
5. Avicii - The Last Summer
6. Dirty South - Let It Go (Axwell Remix)
7. Dizzee Rascal ft. Chrome - Holiday (Avicii Remix)
8. Kato ft. Jon - Turn The Lights Off
9. Avicii - Pastis
10. Abe&Ven - Klub Kopenhagen (VNDLiSM Mishmash)
11. Rihanna - Hard (Jody Den Broeder Remix)
12. D-Operatorz - I Know You Want Me (Club Mix)
13. Rasmus Seebach vs. Tommy the Sound - My First Natteravn (VNDLiSM Bootleg)
14. Fatboy Slim vs. Fedde Le Grand - Praise You 2009 (Fedde Le Grand Remix)
15. David Guetta & Dirty South ft. Julie McKnight - How Soon Is Now
Spring Break 2010
Redaktør: Moderators
Re: Spring Break 2010
Synes det er rigtig sprødt...
Dejlig track list..
Kunne man få et download link.?
Dejlig track list..
Kunne man få et download link.?
Haps.. syntes det er rigtigt fedt ! glad musik
Jeg synes generelt nogle af overgangene halter lidt.
Det største fejlslag var leave the world overgangen til souvenir, som var ganske uudholdeligt at høre på.
Nogle gange synes jeg, du trækker nogle overgange ekstremt langt (hvilket også kan være rigtig fedt, hvis man har styr på det); men når numrene ikke harmonisk hænger sammen og heller ikke holder samme hastighed, så kniber det.
Mixet lyder også en smule rodet. Det er meget forskelligt hvor længe hvert nummer får tildelt - helt fra under et minut til over 5 minutter.
Mixet er ikke forfærdeligt - selvom jeg kommer med en masse til der lyder negative. Det er bare for at give dig noget at arbejde med.
Hvis jeg skal opsummere:
Det største fejlslag var leave the world overgangen til souvenir, som var ganske uudholdeligt at høre på.
Nogle gange synes jeg, du trækker nogle overgange ekstremt langt (hvilket også kan være rigtig fedt, hvis man har styr på det); men når numrene ikke harmonisk hænger sammen og heller ikke holder samme hastighed, så kniber det.
Mixet lyder også en smule rodet. Det er meget forskelligt hvor længe hvert nummer får tildelt - helt fra under et minut til over 5 minutter.
Mixet er ikke forfærdeligt - selvom jeg kommer med en masse til der lyder negative. Det er bare for at give dig noget at arbejde med.
Hvis jeg skal opsummere:
- Prøv at få en gennemsnitlig spilletid per nummer, der er lidt mere ens (medmindre det kun er et sample)
- Prøv at arbejde mere med dit beatmix - specielt hvis du vil arbejde med så lange overgange.
- Skab et mere ens lydbillede. Dizzee Rascal lyder enormt høj som vokal i forhold til resten.
- Lyt til dit mix, når det er færdigt. Så laver du noget andet i nogle timer og går tilbage med en kritisk tilgang og lytter det igennem igen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jamen jeg siger tak for kritikken, den er taget til efterretning .dwr skrev:Jeg synes generelt nogle af overgangene halter lidt.
Hvis jeg skal opsummere:Tracklisten er der vel ikke så meget at sige til. Det er et standard udvalg af den kommercielle top for tiden, så kan sikkert ikke sætte så meget finger på det.
- Prøv at få en gennemsnitlig spilletid per nummer, der er lidt mere ens (medmindre det kun er et sample)
- Prøv at arbejde mere med dit beatmix - specielt hvis du vil arbejde med så lange overgange.
- Skab et mere ens lydbillede. Dizzee Rascal lyder enormt høj som vokal i forhold til resten.
- Lyt til dit mix, når det er færdigt. Så laver du noget andet i nogle timer og går tilbage med en kritisk tilgang og lytter det igennem igen.
Med hensyn til hvert nummers spilletid er jeg godt klar over det, men jeg besluttede mig allerede da jeg startede for bare at tage det jeg syntes jeg kunne bruge og så ikke tænke videre over, hvor lang tid hvert nummer fik. Hvis det så giver en mere rodet (og dermed mere negativ) oplevelse af mixet så lader jeg, om ikke andet, i hvert fald hvert med at gøre det en anden gang
Det var bare, hvad der umiddelbart faldt mig ind, men det er ikke nødvendigvis noget, der behøver være negativt. Det er sådan lidt at tage den på følelsen, men i det her tilfælde synes jeg (helt subjektivt), at det blev rodet.
Det kan selvfølgelig være, at der er andre der har en anden mening.
Det kan selvfølgelig være, at der er andre der har en anden mening.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Smag og behag, som man siger. Men uden kritik bliver man jo aldrig bedre, så det er da helt klart noget jeg vil tænke over.
Edit: Infected: DL skulle være slået til. Jeg kan ikke regne ud, hvorfor den ikke viser det i player'en, men det her link går til tracket på soundcloud og der skulle du kunne downloade det:
http://soundcloud.com/soundclouded/spring-break-2010
Edit: Infected: DL skulle være slået til. Jeg kan ikke regne ud, hvorfor den ikke viser det i player'en, men det her link går til tracket på soundcloud og der skulle du kunne downloade det:
http://soundcloud.com/soundclouded/spring-break-2010