[2010-06] Tunes of the Month Juni
Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon
[2010-06] Tunes of the Month Juni
Jeg kickstarter lige tråden til juni måned
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Re: [2010-06] Tunes of the Month Juni
Lyder som en god idé min ene bliver derek_the_bandit_and_james_nelson_feat_marcie-one i et eller andet mix, og den anden er jeg ikke sikker på. Evt den jeg ville have haft med i sidste måned, som aldrig blev til noget.
-
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Jeg bliver nødt til at hoppe fra denne måned, da jeg har så meget arbejde at se til heroppe i Sommerland Sjælland .. men vender straks tilbage næste måned
Det er fint, tak for den tidlige udmelding og god fornøjelse med jobbet.
Mine er smídt op
Deadmau5 - Some Chords
Pleasurekraft - Tarantula
Deadmau5 - Some Chords
Pleasurekraft - Tarantula
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Jeg er faktisk næsten færdig med et lille sommermix jeg har siddet og rodet med noget tid, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at smide op "som mine tracks" et mix på ca. en 30 minutter med fede sommernumre.. med cover og det hele..
Så hvis det ok for sunshine smider jeg det op iaften
Så hvis det ok for sunshine smider jeg det op iaften
Jeg er igang med at smide mine 2 picks op.
Rene_Amesz_-_Coriander_(Hardwell_&_R3hab_Remix)
Gary_Caos_-_My_Love_Is_Free_2010_(Lazy_Rich's_Filtered_Workout)
Hvis er er plads på i udgivelsen til et ekstra nummer ville "Mark_Knight_-_Devil_Walking_(Original_Club_Mix)" ikke være dårligt. (Jeg har smidt den op som "[Special Pick] Mimic". Hvis der ikke er plads, så glem den)
Rene_Amesz_-_Coriander_(Hardwell_&_R3hab_Remix)
Gary_Caos_-_My_Love_Is_Free_2010_(Lazy_Rich's_Filtered_Workout)
Hvis er er plads på i udgivelsen til et ekstra nummer ville "Mark_Knight_-_Devil_Walking_(Original_Club_Mix)" ikke være dårligt. (Jeg har smidt den op som "[Special Pick] Mimic". Hvis der ikke er plads, så glem den)
Det lyder ikke dårligt. Men så er vi vel ude i en dobbelt-cd udgivelse i denne her måned?T-Mazz skrev:Jeg er faktisk næsten færdig med et lille sommermix jeg har siddet og rodet med noget tid, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at smide op "som mine tracks" et mix på ca. en 30 minutter med fede sommernumre.. med cover og det hele..
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Det kunne man måske godt lave ja.. ville ikke være dårligt :p
Er godt klar over det her er noget sent, men har lige fået ny lejlighed, og har ikke chancen for at uploade noget før lørdag.. Hvis det ikke kan godtages, vil jeg gerne sende mine valg videre til nogen der har ekstra nummer som de gerne ser kommer med...
Cyrus//
Cyrus//
Celebrate Your Life With House
Det er fint. Jeg har alligevel ikke bedre at give mig til :p vi skal nu nok nå det.
Ang. mixet, så bare op med det ligeså vel som de andre eventuelle bonustracks, der er altid plads ellers laver vi sgu en dobbelt-cd.
Ang. mixet, så bare op med det ligeså vel som de andre eventuelle bonustracks, der er altid plads ellers laver vi sgu en dobbelt-cd.
Har haft lidt problemer med at finde tracks denne måned.. Mine tracks bliver sq nok bare:
D-Mad - She Gave Happiness (Arty Remix)
Aly & Fila - Nemes
Det er hermed smidt op
D-Mad - She Gave Happiness (Arty Remix)
Aly & Fila - Nemes
Det er hermed smidt op
Senest rettet af chreddy1 22 maj 2010, 13:30, rettet i alt 1 gang.
så kommer mine
Vincent van Go Go - Girls
Hampenberg - Fuk U In The Ass (Simon Gain & Anders K Remix)
Vincent van Go Go - Girls
Hampenberg - Fuk U In The Ass (Simon Gain & Anders K Remix)
Katy Perry ( ft. Snoop Dogg ) - California Girls
Lil Wayne Ft. Eminem - Drop The World
Lil Wayne Ft. Eminem - Drop The World
Benassi Bros Ft. Sandy - Hit My Heart 2010 (The Real Booty Babes Bootleg)
Stromae - Alors On Dance (Djs From Mars Bootleg Edit)
Bliver mine 2 i denne omgang = )
Stromae - Alors On Dance (Djs From Mars Bootleg Edit)
Bliver mine 2 i denne omgang = )
Ved ikke om det er forsent for mig nu?
Men har smidt de her nummer op...
01. bob_sinclar_feat._vybrate_and_queen_ifrica_and_makedah-new_new_new_(avicii_remix)
02. baramunda_and_row_sunshine_featuring_divine-play_on_(2_am_mix)
Og så beklager jeg meget forsinkelsen...
Cyrus//
Men har smidt de her nummer op...
01. bob_sinclar_feat._vybrate_and_queen_ifrica_and_makedah-new_new_new_(avicii_remix)
02. baramunda_and_row_sunshine_featuring_divine-play_on_(2_am_mix)
Og så beklager jeg meget forsinkelsen...
Cyrus//
Celebrate Your Life With House
Det er helt ok sidste chance for jer alle er fredag, der samler jeg og smider op i løbet af eftermiddagen.
argh, det lort driller helt vildt kan godt være, at det ikke bliver samlet med TOTM-releaseren, jeg kan sgu ikke lige finde ud af hvad der er galt. Men jeg er på opgaven!
Det driller mig så meget. Jeg tror måske det er fordi, at et af Maunus' numre er en wma fil, og det vil TOTM-releaseren ikke acceptere. Jeg har forsøgt at konvertere det til mp3, men den brokker sig stadig. Maunus; kan du enten smide den op i mp3 format, eller også er jeg bange for, at vi er nødt til at udelade den.