Sommerferie med sol, strand, piger & cocktails....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Sommerferie med sol, strand, piger & cocktails....

Indlæg af LunaPark »

Heisann.
Jeg selv og en flok gutter står med en ide om sommerferie på en 10 dage i tidrummet uge 30 og/eller 31.
Sidste år blev vi positivt overrasket over Mallorca, at der var natteliv og ikke kun med skrigende familier med småunger.

Vi søger nu noget lignende i år.....
Gerne med svenske piger og cocktails :-) , MEN ABSOLUT heller ikke ren ungrejs, det gider vi sgu ikke mere.
I år vil vi jo gerne prøve et andet sted, og tror Sunny Beach er udelukket udfra kravene :-)

Så hvis i har nogle erfarringer hører jeg gerne.. Pris niveauet er 4-5K.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
LunaPark
Kontakt:

Re: Sommerferie med sol, strand, piger & cocktails....

Indlæg af LunaPark »

Men selvfølgelig også gerne billigere...
Værelserne stilles der ikke de høje krav til, da vi regner med at slaæ være ude i solen.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Sunny beach / Golden sands osv. er kun for masochister. Har været der en gang og det gør jeg aldrig igen.

Vores plan i år er Ayia Napa på Cypern. Ifølge nogle af dem der har været der tidligere er det den perfekte blanding af sol, strand og chill og så varieret natteliv med massere af gang i.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Tager 4 uger til kos :D bliver sku lækkert nok.. ellers prøv tag et kort og en nål. så med bind for øjnene... :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Iwers skrev:Tager 4 uger til kos :D bliver sku lækkert nok.. ellers prøv tag et kort og en nål. så med bind for øjnene... :)
Og så får du Rusland..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Maunus skrev:
Iwers skrev:Tager 4 uger til kos :D bliver sku lækkert nok.. ellers prøv tag et kort og en nål. så med bind for øjnene... :)
Og så får du Rusland..
Større sandsynlighed for hav... Men ja :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
celfa

Indlæg af celfa »

Jeg kan anbefale Alanya.. De har et rigtig fedt byliv, og der er mange ting at lave om dagen.. Om aftenen kan man gå i byen og drikke sig stiv og kigge på norske, svenske og danske piger, når man engang står op kan man smide sig på stranden, og ja kigge på norske, svenske og danske piger :) Når man så er færdig med at kigge på damer, er der rigtig mange ting man kan give sig til. Har været der 6-7 år i træk nu, de sidste 2 år med en flok gutter, og der bliver bare federe og federe. Der er ingen ungrejs som sådan til alanya, der er uptours men de har ikke så mange i forhold til ungrejs osv.

Jeg fandt et all inclusive hotel for 14 dage for 6500 kr. fra hamburg sidste år.. Det var sq fint nok.
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

FrZ skrev:
Maunus skrev:
Og så får du Rusland..
Større sandsynlighed for hav... Men ja :)
i skal også altid ødelægge det hele.. :/
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Besvar