Hej folkens.
Et lille preview på mit Rihanna - Rude Boy remix:
Fik lidt inspiration da jeg så TC havde lavet et remix, men jeg synes simpelthen det var SÅ skuffende.
Feedback ønskes
Rihanna - Rudeboy (Pååååp dnb remix)
Redaktør: Moderators
Re: Rihanna - Rudeboy (Pååååp dnb remix)
Det lyder rigtig nice, godt arbejde!
Det eneste punkt jeg vil påpege er at vokalen er lidt lav, men det ved jeg ikke om det bare er mig der synes det?
Det eneste punkt jeg vil påpege er at vokalen er lidt lav, men det ved jeg ikke om det bare er mig der synes det?
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Som nævnt ovenfor, så er vokalen en anelse lav.
Kunne godt tænke mig lidt mere liv i bassen, men det er måske bare mig. Det lyder næsten som en trance-bassline med DnB beat, men igen - det er måske bare mig. Eventuelt lidt mere udnyttelse af at lave længere og mere varationer af intersections, sådan at dine beats ikke er rinse/repeat efter 16 takter.
Kunne godt tænke mig lidt mere liv i bassen, men det er måske bare mig. Det lyder næsten som en trance-bassline med DnB beat, men igen - det er måske bare mig. Eventuelt lidt mere udnyttelse af at lave længere og mere varationer af intersections, sådan at dine beats ikke er rinse/repeat efter 16 takter.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ved 1:18 savner jeg et nyt beat eller noget variation, vokalen er lidt lav som der ellers bliver på peget og så et godt smadder kick er rigtig fedt.
Kunne rigtig godt tænke mig den færdige version for jeg synes det er skide fedt. Håber det bliver dåne (;
Kunne rigtig godt tænke mig den færdige version for jeg synes det er skide fedt. Håber det bliver dåne (;
SUPER FEDT!
Det rykker bare det der, super super fedt beat!
Og som de andre siger en anelse lav vokal, men ellers lige i skabet
Det rykker bare det der, super super fedt beat!
Og som de andre siger en anelse lav vokal, men ellers lige i skabet
Det er sgu udemærket
Dj Patwrick Eriksen
Booking - 30-62-21-31
Booking - 30-62-21-31