Gran til æresport
Redaktør: Moderators
Gran til æresport
Nå... jeg står så i den situation, at de gamle fejre sølvbryllup om ikke så lang tid og jeg skal til at lave en æresport.
Jeg har sådan en nogenlunde ide om, hvordan jeg vil bygge den, men jeg har problemer med at finde ud af, hvor jeg skaffer gran henne.
Er der nogen, der har erfaringer med det? Hvem kontakter man, hvis man vil gå ned i den lokale skov og tage noget. Det er vist ikke helt lovligt bare at gå ned og gå amok med en hækkesaks og jeg gider ikke betale en blomsterbinder 90-120,- pr. meter - UDEN blomster.
På forhånd tak for hjælpen.
Jeg har sådan en nogenlunde ide om, hvordan jeg vil bygge den, men jeg har problemer med at finde ud af, hvor jeg skaffer gran henne.
Er der nogen, der har erfaringer med det? Hvem kontakter man, hvis man vil gå ned i den lokale skov og tage noget. Det er vist ikke helt lovligt bare at gå ned og gå amok med en hækkesaks og jeg gider ikke betale en blomsterbinder 90-120,- pr. meter - UDEN blomster.
På forhånd tak for hjælpen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Re: Gran til æresport
eehm, du skal jo snakke med ejeren af det stykke skov du har udset dig.. det kan godt være lidt besværligt at finde ud af hvem det er da man normalt ikke har et skilt med det i sin skov.
du kan evt kontakte en juletræs-avler, de kan sikkert godt hjælpe dig.. fandt i øvrigt dette link hvis det kan bruges: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/ ... elId=13267
du kan evt kontakte en juletræs-avler, de kan sikkert godt hjælpe dig.. fandt i øvrigt dette link hvis det kan bruges: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/ ... elId=13267
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Ellers kan du købe gran ved et gardneri. Så slipper du selv for at skulle hugge og fælde, dog mod betaling.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Så fandt jeg en løsning. Fangede den lokale skovfoged oppe ved mine forældre og han udstykkede os et område, hvor vi kunne gå amok med en hækkesaks
Så kan vi også lave en æresport af bøgegrene og andet interessant istedet for en kedelig en af gran.
Så kan vi også lave en æresport af bøgegrene og andet interessant istedet for en kedelig en af gran.
Det du lige skal tænke på er at bladene ikke holder lige så længe som nålene! kommer hurtigt til at hænge!dwr skrev:Så fandt jeg en løsning. Fangede den lokale skovfoged oppe ved mine forældre og han udstykkede os et område, hvor vi kunne gå amok med en hækkesaks
Det er klart... Men det skal foregå på tirsdag og vi tager ud og henter grene søndag. Ellers får de bare en gang klar lak.
jeg vil foreslå at du henter grenene og binder kransen aftenen inden den skal bruges, bladene kommer rigtig hurtigt til at hænge. bladene kan ikke holde fra søndag til tirsdag
Okay... Tak for info
Bum bum bum... 25 års er næsten altid på en tirsdag.. Det kan I så tænke overdwr skrev:Det er klart... Men det skal foregå på tirsdag og vi tager ud og henter grene søndag. Ellers får de bare en gang klar lak.
Ellers held og lykke med porten.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er vl fordi det passer med lørdag, søndag ellr en helligdag om for var 25 år siden i kalender
uret på forum går forkert med en time
Re: Gran til æresportgodnat*
godtnat*
Sludder... Højst et par... I SKAL IKKE KALDE MIG ALKOHOLIKER! SLUT!
... Arh - Det var en god bytur
Elsker fuldemands-trollingdwr skrev:Sludder... Højst et par... I SKAL IKKE KALDE MIG ALKOHOLIKER! SLUT!
Men ja - man bliver som regel gift en lørdag, og ligges der dertil 25 år, så er dagen en tirsdag i næsten alle tilfælde (hvis ikke alle...).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
HAH! Jeg havde slet ikke set, hverken spørgsmål eller mit svar Måtte lige scrolle op og se, hvad du snakkede om..