Hej jeg deltager i en fotokonkurrence, som jeg selvfølgelig gerne ville vinde.
Jeg vil gerne dele linket med jer så i kan tjekke mit billede ud og har mulighed for at stemme hvis i altså syntes det er værdigt.
http://tryghed.tryg.dk/historie/561/Mag ... en-Tryghed
Tak for hjælpen.
Konkurrence
Redaktør: Moderators
-
Re: Konkurrence
Et af de bedste billeder af dem jeg lige kiggede igennem, så du fik min stemme
Udemærket billede du har der, det fortæller fint den historie du prøver at få frem, så det fik en stemme.
Hvis jeg må komme med lidt rent fototeknisk kritik, så synes jeg billedet er en smule overeksponeret hvilket ses på de personer der har lyst/hvidt hår. Desuden ville jeg personligt have valgt ikke at lade motivet kigge direkte i kameraet.
Men man kan jo altid sidde bagefter og sige hvad der skulle have været gjort anderledes
Hvis jeg må komme med lidt rent fototeknisk kritik, så synes jeg billedet er en smule overeksponeret hvilket ses på de personer der har lyst/hvidt hår. Desuden ville jeg personligt have valgt ikke at lade motivet kigge direkte i kameraet.
Men man kan jo altid sidde bagefter og sige hvad der skulle have været gjort anderledes
Hej ja jeg synes også selv det er over eksponeret, se også det pinke hår. Desuden er det ærgeligt hendes hænder ikke er med. Men jeg var så doven og tænkte at det godt kunne følge med på konkurrences standard så jeg brugte det (;