Konkurrence

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Konkurrence

Indlæg af Maunus »

Hej jeg deltager i en fotokonkurrence, som jeg selvfølgelig gerne ville vinde. :)
Jeg vil gerne dele linket med jer så i kan tjekke mit billede ud og har mulighed for at stemme hvis i altså syntes det er værdigt. ;)

http://tryghed.tryg.dk/historie/561/Mag ... en-Tryghed

Tak for hjælpen.
wernermeyer

Re: Konkurrence

Indlæg af wernermeyer »

Et af de bedste billeder af dem jeg lige kiggede igennem, så du fik min stemme :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Tak for det (:
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Udemærket billede du har der, det fortæller fint den historie du prøver at få frem, så det fik en stemme.
Hvis jeg må komme med lidt rent fototeknisk kritik, så synes jeg billedet er en smule overeksponeret hvilket ses på de personer der har lyst/hvidt hår. Desuden ville jeg personligt have valgt ikke at lade motivet kigge direkte i kameraet.
Men man kan jo altid sidde bagefter og sige hvad der skulle have været gjort anderledes :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hej ja jeg synes også selv det er over eksponeret, se også det pinke hår. Desuden er det ærgeligt hendes hænder ikke er med. Men jeg var så doven og tænkte at det godt kunne følge med på konkurrences standard så jeg brugte det (;
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Så har jeg også stemt.. På dig.
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »