søger noget godt voks, bare ikke dax ;)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: søger noget godt voks, bare ikke dax ;)

Indlæg af amh »

Maunus skrev:Egentlig koster ID også lige under 100,- bøtten så slemt er det jo eller ikke :)
Hvis det er på tilbud i Bilka ja, men hvor har du set det til under 100? (når vi snakker 1 bøtte gerne) Er det online så husk og medregn fragt på 39 kr. så kommer vi op på ca. 125 kr. som man kan få det hos frisøren.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Jeg bruger matas mudvoks ting, men må nok tilstå at jeg kun lige putter i så jeg kan sætte håret og så får det en gang hårspray til at holde styr på det.. Virker super, holder godt og er nemt at vaske ud.. og den hårspray er en rød ting, som er ret billig. Sikker en masse af jeres veninder som bruger den. :-)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det er muligt jeg er dwr, men derfor har jeg jo stadig øjne i hovedet ;)

i øvrigt meget sjovt at høre, som I fyre går op i jeres hår. Jeg troede faktisk bare, at det var i med noget voks eller brulcreme og så afsted.
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvis man ikke har det der "lidt voks i hænderne og så igennem håret og så sidder det bare perfekt"-hår som nogle mennesker har, så kan det godt være lidt af en kamp ;) Og så bliver man jo NØDT til at gå op i det.

Dem der ikke har alt for meget (tykt) eller for lidt (tyndt) hår, ikke for krøllet og ikke alt for fladt (mit hår f.eks.) de har sindssygt nemt ved at bruge næsten alle produkter - og så må vi andre kæmpe lidt med at finde noget. Det er nøjagtigt det samme som med tøj. Piger med størrelse 40 i sko har svært ved at fine moderne stiletter, eller over 185cm har svært ved at finde moderne tøj, osv osv.

Selv har jeg rimelig tykt hår og latterligt flat hår (som beskrevet tidligere).
Hvis jeg lader det vokse, så ligner det (bokstavelig talt) en mindre version af den gående paryk nedenfor:

Billede

Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Zivago

Indlæg af Zivago »

dwr skrev: Billede
Hvad søren. 8O Det er jo Tintin - bare med mørkt hår :D

Zivago
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Will skrev:Jeg bruger matas mudvoks ting, men må nok tilstå at jeg kun lige putter i så jeg kan sætte håret og så får det en gang hårspray til at holde styr på det.. Virker super, holder godt og er nemt at vaske ud.. og den hårspray er en rød ting, som er ret billig. Sikker en masse af jeres veninder som bruger den. :-)

Ja jeg bruger også den fra matas. Hårspray er dog ikke noget jeg bruger :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

I Aalborg sælger Poul M ID til 75kr for en enkelt bøtte. Det er til at leve med.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Dem jeg har set var også noget med et par bøtter for et eller andet.. på nettet.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Men hvad gør det der "mud" som andre voks ikke kan, og skal det også proppes i håret når det er halvtørt?
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

amh skrev:Men hvad gør det der "mud" som andre voks ikke kan, og skal det også proppes i håret når det er halvtørt?
den er mere stiv i det og giver et mere mat look end de bløde, som giver et mere shiny look.
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Bruger Redken 12 anbefalet til mit hår af min frisør - ganske billig online.

Billede
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så hiver vi tråden frem igen.... Jeg er begyndt og købe min ID voks hos muggi frisøren i en sidegade i Roskilde, ikke noget skummelt i det, men bøtterne er ikke ens, i forhold til den sidste jeg købt i Føtex står tekst mv. på Dansk, og denne her står det på Engelsk. Jeg kunne forestille mig det var fordi den var handlet på nettet et sted. Men selve fylden i voksen er ikke den samme, den falder mere sammen end den jeg har fra Føtex. Har prøvet og kontakte ID Hair Danmark, men har ikke hørt fra dem på trods af det er over 1 mdr. jeg kontaktede dem skriftligt.

men er der forskel på voksen som er i bøtterne om de er solgt til udlandet kontra Danmark?? For det burde vel være det samme som er i ...?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Det kan godt være jeg siger noget fuldstændig ondsvagt nu men der er rigtig mange ID varianter.. den tydeligste forskel ser du på deres låg - de har forskellig farve, men det ved du måske..

Det er ikke sikkert der er det samme i men det skulle man næsten tro.. Carlsberg laver eller ikke de samme øl verden over.. de variere meget i smagen - blot et eks.

Det også være der er forskel på hvor gamle de er eller hvordan de er opbevaret..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, ja er godt klar over at der er forskel på låget. Jeg bruger den grå (Extreme Titanium) og det står der også på den anden jeg har, så der burde ikke være forskel. Men ja, det må vel være fordi den er tilpasset det land den nu engang er sendt ud til.. Måske de har en anden type hårdhed i deres grundvand, i forhold til vores.
Brugeravatar
Atju
Geografisk sted: Were Ever When Ever.

Indlæg af Atju »

bare lige til imformation.

danmarks billigste ID vox.

http://www.beautycos.dk/group.asp?group=161

og nej det er ikke min side.

men det er der jeg køber fra, og hvis man, som jeg, bruger MEGET så er det her man skal købe det. f.eks. 30 pak for 1.879,00 det er 62,63kr bøtten billigere fås det bare ikke.

og iøvrigt har de butikker i århus og odense.

/Atju
/Atju

HUSK: Historie er den løgn, man er blevet enige om.

Jeg Går Af Trapper A Stiger Agurger Med Mer.

Image
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det lyder godt nok af meget voks. Jeg bruger sådan cirka en bøtte fra Matas til 50-60,- på mellem et kvart og et halvt år.
http://www.matas.dk/haar/styling/hold+f ... uctid=1303
Brugeravatar
Atju
Geografisk sted: Were Ever When Ever.

Indlæg af Atju »

ja det er også meget men der er jo ingen der siger man skal købe 30 hvis man køber 3 giver man 66.67kr bøtten og det er sgu stadig billigt..
jeg køber 12 bøtter ad gangen og de vare omkring 6-7 måneder.

/Atju
/Atju

HUSK: Historie er den løgn, man er blevet enige om.

Jeg Går Af Trapper A Stiger Agurger Med Mer.

Image
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

2 bøtter om måneden er fandme også meget. Det varer næsten et år hos mig.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

det handler jo også meget om man gider og sætte håret hver dag, hvor tykt hår man har og generelt hvor meget voks fritsen skal bruge :)
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

dwr skrev:Det lyder godt nok af meget voks. Jeg bruger sådan cirka en bøtte fra Matas til 50-60,- på mellem et kvart og et halvt år.
http://www.matas.dk/haar/styling/hold+f ... uctid=1303
Jeg bruger også den slags Matas sælger. Jeg bruger vel 2-3 bøtter på et år. Hvordan du lige kan bruge så meget voks forstår jeg ikke.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar