Winamp til Android

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Winamp til Android

Indlæg af aroxdk »

nco
Site Admin
Kontakt:

Re: Winamp til Android

Indlæg af nco »

Det er for lækkert. Spottede det også godt på en blog. Jeg skal have testet det i morgen med desktop-klienten. Endelig en grund til at opdatere fra v1.90 :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg må sgu' snart hoppe med på Android-vognen, sikke muligheder, sikke muligheder! :)
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Det ser lækkert ud, skal helt sikker prøves.
Så mangler jeg bare at android opdateringen kommer til HTC Legend, så jeg ikke skal kæmpe med plads problemer mere.
Bandit^
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Bandit^ skrev:mangler jeg bare at android opdateringen kommer til HTC Legend, så jeg ikke skal kæmpe med plads problemer mere.
Det kæmper jeg også med det problem. Har nemlig også Legend.

Har siddet og leget lidt med Winamp for Android til aften. Første gang jeg kørte Winamp på computeren, efter jeg havde opdateret der og installeret app'en på telefonen, så fandt den også fint hinanden første gang. Men nu kan jeg bare ikke få dem til at connecte igen. Har prøvet alt muligt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar