Kenneth Plummer trækker sig!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
dwr
Moderator

Kenneth Plummer trækker sig!

Indlæg af dwr »

Jeg hørte det lige i min øresnegl, at Kenneth Plummer (generaldirektør for DR) trækker sig!
Jeg har desværre ikke nogen kilde på det endnu, men den skulle være god nok.

EDIT:
Så kom der også kilde på:
http://borsen.dk/nyheder/karriere/artik ... er_dr.html
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Kenneth Plummer trækker sig!

Indlæg af QrazyLeg »

Det er satme en konsekvens, der vil noget. Jeg ved ikke helt hvem jeg skal holde med i den her sag. For trods Plummers handling er forkert, så er Kurt Lassens karriere nok endegyldig færdig, medmindre han begynder at skrive fiktion. Han får næppe lov til at interviewe nogen personer i fremtiden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zivago

Indlæg af Zivago »

dwr skrev:Jeg hørte det lige i min øresnegl, at Kenneth Plummer (generaldirektør for DR) trækker sig!
Jeg har desværre ikke nogen kilde på det endnu, men den skulle være god nok.

EDIT:
Så kom der også kilde på:
http://borsen.dk/nyheder/karriere/artik ... er_dr.html
Skulle dette indlæg ikke være under glædestråden ? :D

Zivago
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

det burde han fanme også når man træder så meget i lorten som han har må man sku tage skoen af for at rense det af.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

En trist dag for de danske medier.
Top udskældt og hadet af mange, men det er alt andet lige en dygtig mand og en super venlig gut.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har nemlig også den opfattelse af at han er superdygtig. Dog ændrer det ikke på at det han har gjort ikke er tilgiveligt i den position han sidder/sad i. Men hvad helvede, så fik den røde blok sin vilje.
Der har været tale om Don Ø, men det tror jeg simpelthen ikke på. Det røde Christiansborg vil aldrig lade en så fremtrædende person komme øverst i DR. Tænk hvis han skulle gøre et endegyldigt farvel til strikkeprogrammerne og de halvdårlige quizzer, der har været DRs kendetegn de sidste 20 år.

Personligt håber jeg på Don Ø kommer til. Det kunne være interessant. Dog er han med i TV2s bestyrelse, så chancen er nok meget lille.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Nu var måske det rette tidspunkt at begynde den privatisering der er brug for..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Down1 skrev:Nu var måske det rette tidspunkt at begynde den privatisering der er brug for..
Helt enig, men det kommer ALDRIG til at ske.

For det første er Stats Radiofonien en institution der er Dinosaur-gammel, og den piller man ikke bare lige ved.

For det andet ville det betyde, at Ørestaden skulle sælges til en pris der ligger LANGT under, hvad det rent faktisk kostede at bygge.
Og det er der nok ingen der vil tage æren for (Plummer tog en del tæv for budget-skredet, trods det faktum, at han lige var kommet til, dengang løjerne startede.)

For det tredie ville det betyde, at staten ikke længere ville have belæg for at opkræve licens, medie skat, multi medie skat - og hvad de ellers kalder det mylder af skatter og afgifter, der hænger i kølvandet på det store lokum af en underskuds damper, der til dagligt kaldes DR.

DR kommer ikke på private hænder, før staten går fallit...

PS - Jeg tror sgu det bliver hende Lisbeth Knudsen, som han i sin tid kæmpede med, om posten i DR.
Hun har som sagt, før været på tale, og har tidligere været nyhedsdirektør på DR.
Hun har været ansvarshavende chefredaktør på Berlingske Tidende.
Og så har hun haft et hav af bestyrelses poster i forskellige dagpresse relaterede selskaber.
Idag er hun Koncernchef i Belingske Media, så man roligt sige, at hun har "nosserne" til den post.

Billede

Man kan jo sige, at hendes nuværende job sikkert ikke er i den lavtlønnede kategori.
Men på den anden side; Et job som General direktør i DR, og 5 år på toppen, udløser et gyldent håndtryk på 6,5 millioner....
HVIS hun kan holde den der i 10-20 år... sikke en bonus hun må få 8O
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar