Alkometer?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Alkometer?

Indlæg af amh »

Har overvejet og bestille et af de billige alkometre fra eBay, men kan se de kan fås ned til ca. 5 dollar med fragt fra eBay, men de bliver målt i noget andet en vores "promille" tegn, så hvordan omregner amerikansk til "promille" ? eller kan nogle anbefale nogle billige alkometre? Ikke at de skal bruges til at måle om føreren kan køre, men bare for sjov for at se hvad ens promille ca er på. Og det skal helst være i pomille tegnet. :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: Alkometer?

Indlæg af Maunus »

Det eneste jeg ved om promille målere er at en kammerat fortalte mig at en han havde lånt igennem sin mor på et sygehus kostede omkring 10 tusinde skulle jeg mene.. bare for at sige noget om kvaliteten og pris forskelle (:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Alkometer?

Indlæg af QrazyLeg »

Maunus skrev:Det eneste jeg ved om promille målere er at en kammerat fortalte mig at en han havde lånt igennem sin mor på et sygehus kostede omkring 10 tusinde skulle jeg mene.. bare for at sige noget om kvaliteten og pris forskelle (:
Yes, de er meget sjove at lege med :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar