Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Brokketråd

Indlæg af Fairground »

Hvorfor skal en eller anden nasty paradise hotel tøjte ødelægge "Can you feel it" beatet. Hvis man skal sample så gør det dog ordentligt som The tamperer gjorde det.

There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har fået påtvunget mig opgaven som kok i aften og har seriøst pres på over at skulle kunne servere 3 retter om 52 min og at jeg stadig mangler at komme i bad..... og ja jeg VED godt at jeg spilder tid her..... meeeeeen :(
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det når du ikke. De fleste pizzeriaer har en times udbringning :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha det lykkedes faktisk.
Men nu var de 2 af retterne også rimelig simple at skrue sammen :)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Umiddelbart ser det ud til at blive 8 uger helvedes praktik! Kan kun håbe det kommer til at se bedre ud.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Vores trådløse router er vist gået i stykker
Så det bliver en måned med et kabel-helvede :-(
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Nej det gør da ej, tak til CCK :)
Billede
Zivago

Indlæg af Zivago »

Denne weekends 2 byture - har været en sørgelig affære.

Første bytur:

Når nu et spillested vælger at holde 80er aften, hvorfor fanden vælger man så ikke at bruge en DJ som kender 80er musikken ?.

Sku træls at være til 80er party, hvor der står en inkompetent klaphat af en DJ, som kun kender 80er musikken fra de få 80er opsamlinger han har, og som alle indeholder næsten de samme numre, Klaphatten vælger endda at spille de samme numre adslkillge gange. (Men han var da god til at rydde dansegulvet).
Der er adskillige tusinde 80er hit at tage af. Hvis en DJ siger ja til at spille 80er disk, må kan sku da også have musikken, og kende numrerne !.

Anden bytur i weekenden, bød også på en skod DJ.
DJ´en spillede for sig selv, og ikke for publikum. Aftenen bar meget tydeligt præg af, at han havde et færdig set, som han havde lavet derhjemme - og som han fulgte til punkt og prikke. Han kunne ikke læse publikum, havde meget få variationer i det han spillede, og der var næsten aldrig folk på dansegulvet.
Publikum var temmelig utilfredse, og der var flere (endda også ansatte på diskoteket) der havde fat i DJén for at få ham til at spille noget andet. Men - tumpen lyttede ikke til publikum. Folk begyndte tildligt at udvandre - akkurat som jeg selv.

Utroligt at nogen spillesteder hyrer så inkompetent DJs.

Zivago
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Zivago skrev:Utroligt at nogen spillesteder hyrer så inkompetent DJs.
Jeg kan næsten læse mig til du ikke har været i byen i Jomfru Ane Gade i Aalborg. Tror ikke jeg har oplevet en DJ, der levede op til mine forventninger eller der kunne lave en overgang. Det kan tage op til syv forsøg at få overgangen til at lykkes = manden giver op, og det næste nummer skrues der op for. Det er sørgeligt, men endnu mere sørgeligt at folk synes at være ligeglade med kvaliteten af de steder, de vælger at gå i byen.
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Var nu heller ikke helt tilfreds med det der blev leveret til mine øre i weekenden.. det var lige noget under standart, men herren virkede også noget ligeglad med det... har aldrig set en dj forlade pulten så tit som ham her gjorde i fredags :D
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Zivago

Indlæg af Zivago »

QrazyLeg skrev:
Zivago skrev:Utroligt at nogen spillesteder hyrer så inkompetent DJs.
Jeg kan næsten læse mig til du ikke har været i byen i Jomfru Ane Gade i Aalborg. Tror ikke jeg har oplevet en DJ, der levede op til mine forventninger eller der kunne lave en overgang. Det kan tage op til syv forsøg at få overgangen til at lykkes = manden giver op, og det næste nummer skrues der op for. Det er sørgeligt, men endnu mere sørgeligt at folk synes at være ligeglade med kvaliteten af de steder, de vælger at gå i byen.
Jo - jeg har været i byen i Jomfru Ane gade. Men det er et par år siden sidst. (I 80erne kom jeg der nu godt nok rigtigt meget).
Kommer der ikke mere - ikke kun pga. at jeg har over 100 km dertil, men også det, at de sidste par gange jeg har været der, har der været temmelig meget ballade og slagsmål, og jeg blev konstant tilbudt stoffer af forsk. type.
Sådanne steder gider jeg ikke komme.

Zivago
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil godt brokke mig over de personer, der har stemt på Rommefuckeren.
Zukot

Indlæg af Zukot »

QrazyLeg skrev:Jeg vil godt brokke mig over de personer, der har stemt på Rommefuckeren.
Hvorfor da det? Af de alternativer der var, var han uden tvivl den bedste i 2010
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Han kan aldrig blive den bedste. Om han så havde været den eneste nominerede person, så burde tomrummet vinde.

2 x Laudrup og Schmeichel har vundet den pris tidligere. Jeg tror, at efter årets kåring, så har prisens trofæ fået en ny funktion hos de tidligere vindere: papirpresse.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

En stor pose had går ud til Sas og Norwegian som begge har lukket deres ruter mellem london og Aalborg.
Så skal man enten over kbh eller flyve ryan air fra århus.....
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Jeg er træt af at sidde med en liste over musik der ikke er released endnu :(
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hvorfor er det lige ,at det er så svært for nogen at smide et enkelt TAK, når man har rippet og uppet noget til dem ?.

Zivago
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail skrev:En stor pose had går ud til Sas og Norwegian som begge har lukket deres ruter mellem london og Aalborg.
Så skal man enten over kbh eller flyve ryan air fra århus.....
Norwegian har da stadig enkelte rutefly hver dag mellem London (Gatwick) og Aalborg. Ved ikke med SAS.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Der kan man bare se, man skal ikke stole blindt på div. online søgemaskiner såsom momondo :)
Takker
Zukot

Indlæg af Zukot »

QrazyLeg skrev:Han kan aldrig blive den bedste. Om han så havde været den eneste nominerede person, så burde tomrummet vinde.

2 x Laudrup og Schmeichel har vundet den pris tidligere. Jeg tror, at efter årets kåring, så har prisens trofæ fået en ny funktion hos de tidligere vindere: papirpresse.
Jeg er heller ikke den store Rommedahl fan, men holder på at han fortjente den i år.

At Rommedahl ryger i samme kategori som 2*Laudrup og Schmeichel blandt mange flere pga. en vunden titel, betyder ikke halvt så meget for mig som at han nu har for lov til at spille over 100 landskampe, alle kan have spillet en god sæson og specielt i år hvor der var endnu mere mangel på konkurrence, men at har fået lov til at spille over 100 Landskampe burde ikke kunne lade sig gøre!
Besvar