Hej!
Som ovenstående forklarer, er jeg igang med et mix, det er langtfra færdigt (længdemæssigt)
Kunne bare godt tænke mig noget konstruktivt feedback fra folk der har mere forstand på det end diverse kammerater som bare brokker sig over musikken.
Konstruktiv kritik,
På forhånd tak
Feedback på mix søges.
Redaktør: Moderators
Re: Feedback på mix søges.
Det går sku godt! Meget potentiale - synes ikke black eyed peas til kesha gik så godt - ellers har du styr på det
____/\__\o/__ ARH ! A SHARK!
Det er nu godt nok "Jay Z ft. Alicia Keys - Empire State of Mind" der kommer efter Kesha.Lange skrev:Det går sku godt! Meget potentiale - synes ikke black eyed peas til kesha gik så godt - ellers har du styr på det
Men det er vel min egen fejl for ikke at smide en tracklist.
Edit: Ved ikke hvad jeg snakker om, og heller ikke hvad du mener for den sags skyld.
Kesha kører over i "Cee-Lo - Fuck You"
og "Cee-Lo - Fuck You" kører over i "Jay-Z ft. Alicia Keys - Empire State of Mind"
\\ Justin Tyme
Er det lavet live det her?
Fin overgang ved '5:25'
Fin overgang ved '5:25'
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Det er ikke lavet live nej, men jeg bruger meget sjældent tid i Acid fremfor hvor meget tid jeg spiller ude.
Kan være derfor det nok har et præg af de overgange man tit ville lave live (:
Kan være derfor det nok har et præg af de overgange man tit ville lave live (:
\\ Justin Tyme