Igår fløj jeg fra CPH til Aalborg og på sædet ved siden af sad en (vidst nok) berømt dansk (vidst nok) producer. Jeg kan bare ikke komme på hans navn!
Han fløj sammen med Tue West, ligner lidt en mellemting imellem Thomas Troelsen og forsangeren fra Sort Sol. Har hår til skuldrene, gik i en lang frakke og var lidt ranklet/høj af bygning.
Håber en eller anden kan komme på hvem det er så jeg kan få stille min nysgerrighed
På forhånd tak for hjælpen.
Navnet på en producer
Redaktør: Moderators
Navnet på en producer
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Re: Navnet på en producer
Rune Westberg?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nope, desværre ikke ham :/
Det var bare den eneste jeg kunne forbinde til Tue West.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Hvorfor spurgte du ham ikke bare? Det havde jeg gjortLokefar skrev:Håber en eller anden kan komme på hvem det er så jeg kan få stille min nysgerrighed
Det kunne jeg da ikke få mig til!!!Sunshine skrev:Hvorfor spurgte du ham ikke bare? Det havde jeg gjortLokefar skrev:Håber en eller anden kan komme på hvem det er så jeg kan få stille min nysgerrighed
Det skal du da ikke være bange for at gøre. Producere / kunstnere osv. er altså ganske almindelige mennesker, som alle andre.Lokefar skrev:Det kunne jeg da ikke få mig til!!!Sunshine skrev:Hvorfor spurgte du ham ikke bare? Det havde jeg gjortLokefar skrev:Håber en eller anden kan komme på hvem det er så jeg kan få stille min nysgerrighed
Sidder du ved siden af sådan en person, så skal du da bare starte med at præsentere dig selv. Lidt snik snak kan man da komme langt med, især når man sidder ved siden af personen i et fly.
Man skal bare ikke være pågående. Det er meget få mennesker der kan lide det.
Iøvrigt er det da ganske normalt, at man får sig en sludder med sin sideman, på en flyvetur.
Zivago
Julestresset? Mig???! Overhovedet ikke. Flæskestegen er pyntet og sat på fod, ungerne er ridset og sat i ovnen, gaverne er lagt i seng og træet er i fryseren, har bagt svigermødre hele dagen, som nu er afkølet og fylder 5 dåser. Så nu kan påsken bare komme an. Jeg er altid klar inden ...pinse.....!
Men du skal ikke tage George Clooneys kaffe. Det bliver han pisse sur over.
BØH