Hævn!!!!
Redaktør: Moderators
Hævn!!!!
Jeg var ude at gå en tur i går, hvor jeg så opdager, at en virkelig klam og uhygiejnisk fyr følger efter mig. Han går sådan ca. 10 meter bag mig over flere kilometer. Jeg bliver selvfølgelig ret bange for, at han vil overfalde eller røve mig. Efter lidt tid, så bliver det simpelt hen for meget for mig, så jeg vender mig om og råber, hvad fanden han vil. Det skal lige siges, at jeg selv er en fyr, men ikke lige typen, der har lyst til at slås. Han går så helt hen til mig, begynder at græde og fortæller, at han er usikker på sin seksualitet. Han prøver derefter at kysse mig, hvorefter han tager fat i mig og forsøger at tvinge mig ned på knæ i sneen. Jeg får vristet mig fri og løber væk.
Jeg har efterfølgende fundet ham på facebook, og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre. Har i en idé til, hvordan jeg kan hævne mig? En politianmeldelse virker lidt for nemt sluppet.
I kan se ham her:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Jeg har efterfølgende fundet ham på facebook, og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre. Har i en idé til, hvordan jeg kan hævne mig? En politianmeldelse virker lidt for nemt sluppet.
I kan se ham her:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Senest rettet af dwr 17 dec 2010, 20:40, rettet i alt 2 gange.
Re: Hævn!!!!
Ignorer idioten.
Glem det. Life goes on
Zivago
Glem det. Life goes on
Zivago
Anmeld ham for hate crime
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Skriv en pb til ham.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Pic or it didn't happen...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jamen så kan du jo bare lære at sige entydigt nej første gang. Jeg så godt du blinkede med blide bambi-øjne til mig. Og så bliver jeg jo usikker
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Der gik lige fem sekunder før joken gik op for mig, skulle lige fatte mig da jeg endelig så profilen, men ha ha, good one
Edit: stavefejl
Edit: stavefejl
Som I kan se, så er der rettet i det oprindelige indlæg. Jeg faldt i med begge ben til at starte med, da mit fb billede har været postet herinde. Tænkte der sikkert var nogen, der synes, at det var skide sjovt at poste en eller andens profil i den sammenhæng.
Lurede den dog ret hurtigt, men skulle lige gennemskue, hvor fejlen lå. profile.php?=xyz
xyz refererer ikke til nogen variabel. Variablen skulle have været id. Ergo går man bare ind på www.facebook.com/profile.php
Lurede den dog ret hurtigt, men skulle lige gennemskue, hvor fejlen lå. profile.php?=xyz
xyz refererer ikke til nogen variabel. Variablen skulle have været id. Ergo går man bare ind på www.facebook.com/profile.php
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Tja. Chekkede ikke linket. Kun beskrivelsen.Sunshine skrev:okay, der er så ingen der har fattet joken??
Jeg gider normalt ikke at chekke profiler / se profiler på folk der opfører sig sindsygt. Der står jo hvad "tumpen" skulle have gjort.
Det ændrer intet at se et billede - så hvorfor chekke ?
Zivago
Det ændrer da alt, at det er en selv, der linkes til.
Joken er set i mange variationer. Oftes med "the dumbest person on Facebook" eller noget i den her stil. Den her er jo trods alt lidt mere kreativ i sin udformning.
Joken er set i mange variationer. Oftes med "the dumbest person on Facebook" eller noget i den her stil. Den her er jo trods alt lidt mere kreativ i sin udformning.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Fangede den med det samme - pænt griner.. Googlede derpå, gal der er mange der er faldet i .Sunshine skrev:okay, der er så ingen der har fattet joken??
Meget morsom, kunne dog være lavet sjovere... - Nogen derude er gået helt amok
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.