Hejsa folkens
Jeg er på udkig efter en Playstation 3 i pæn stand og 100% funktionel til omkring 1000 kr. kan måske lokkes længere op alt efter hvor meget tilbehør der er med er der nogen af jer der ligger inde med en sådan som de gerne vil af med så smid lige en besked i tråden......
Folk er også velkommen til at sende mig en PM eller en mail
Venlig hilsen
Thomas
Playstation 3 købes
Redaktør: Moderators
Re: Playstation 3 købes
Jeg tror ikke du skal regne med at få fingre i en Playstation 3 for 1000,-, medmindre den er stjålet.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Ahhhh ok godt at vide troede måske at folk bare havde prissat dem lidt dyrt på f.eks dba.dk da de koster omkring 1500-2000 for de gamle vel at mærke.....lidt pebret når man kan få en Slim 320GB til omkring 2300
Bliver sgu nok bare nød til at smide de 2300 så
Bliver sgu nok bare nød til at smide de 2300 så
Hvis du kan finde en af de første PS3'ere med kortlæser tror jeg at du kan få den for små 1800,-, hvis du er heldig. Men jeg tror (desværre for dig) at PS3'ere holder prisen rigtig godt
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Du kan købe ny PS3 Slim til 2000 kr. i elmuten(Elgiganten) næste uge
Jeg købte min for 1500 med 2 controllere - så det er ikke helt urealistisk.. Du skal bare satse på at få en af de store.. og så uden spil..
De omtalte PS3 med kortlæser er dem med 60GB - de udgik af produktion, men de kunne tage de gamle spil - dog gik de også tit i en form for lås hvor de simpelthen døde..
De omtalte PS3 med kortlæser er dem med 60GB - de udgik af produktion, men de kunne tage de gamle spil - dog gik de også tit i en form for lås hvor de simpelthen døde..
Hej folkens
Tak for alle jeres tips ser nok lige tiden an før jeg beslutter mig hvad jeg vil
Venlig hilsen
Thomas
Tak for alle jeres tips ser nok lige tiden an før jeg beslutter mig hvad jeg vil
Venlig hilsen
Thomas