Playstation 3 købes

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Playstation 3 købes

Indlæg af Ruelokke »

Hejsa folkens

Jeg er på udkig efter en Playstation 3 i pæn stand og 100% funktionel til omkring 1000 kr. kan måske lokkes længere op alt efter hvor meget tilbehør der er med :) er der nogen af jer der ligger inde med en sådan som de gerne vil af med så smid lige en besked i tråden......

Folk er også velkommen til at sende mig en PM eller en mail

Venlig hilsen
Thomas
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af mimic »

Jeg tror ikke du skal regne med at få fingre i en Playstation 3 for 1000,-, medmindre den er stjålet.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af Ruelokke »

Ahhhh ok godt at vide troede måske at folk bare havde prissat dem lidt dyrt på f.eks dba.dk da de koster omkring 1500-2000 for de gamle vel at mærke.....lidt pebret når man kan få en Slim 320GB til omkring 2300

Bliver sgu nok bare nød til at smide de 2300 så :)
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af mimic »

Hvis du kan finde en af de første PS3'ere med kortlæser tror jeg at du kan få den for små 1800,-, hvis du er heldig. Men jeg tror (desværre for dig) at PS3'ere holder prisen rigtig godt :)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Asskicker
Indlæg: 89
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:19

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af Asskicker »

Du kan købe ny PS3 Slim til 2000 kr. i elmuten(Elgiganten) næste uge
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af Maunus »

Jeg købte min for 1500 med 2 controllere - så det er ikke helt urealistisk.. Du skal bare satse på at få en af de store.. og så uden spil..

De omtalte PS3 med kortlæser er dem med 60GB - de udgik af produktion, men de kunne tage de gamle spil - dog gik de også tit i en form for lås hvor de simpelthen døde..
Ruelokke
Indlæg: 135
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Re: Playstation 3 købes

Indlæg af Ruelokke »

Hej folkens

Tak for alle jeres tips ser nok lige tiden an før jeg beslutter mig hvad jeg vil ;)

Venlig hilsen
Thomas
Besvar