REQ: Løbemusik

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Flemming Timberlake
Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn

REQ: Løbemusik

Indlæg af Flemming Timberlake »

hey , :D
ja, som i kan se søger jeg noget "løbemusik", og det skal helst være noget "godt at løbe til" :D

-god første december fra mig af :D
hellere 20 ryk i banditten end 20 banditter på ryggen ;)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg synes du skal hente nogle af A State Of Trance mixene. Det er - underligt nok - trance. Det burde være ret godt at løbe til.
BØH
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg har brugt "sommer" mixet i snart et halvt år og har sq aldrig været træt af det, men bruger det andet lidt mere nu.... Og søger mere fra samme mixer... :D (Løber 25-40 km/uge så de er godt brugte)

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=25791
Flemming Timberlake
Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn

Indlæg af Flemming Timberlake »

goa: tak :D
aroxdk: også tak til dig :D , det var dælme langt 25-40km :D !
hellere 20 ryk i banditten end 20 banditter på ryggen ;)
sajon

Indlæg af sajon »

Music matter mix'ene er også fremragende... løb med mix 1 i ca 5 måneder og siden med 2'eren lidt hurtigere så man er lidt mere smadret ;).

Har ikke testet 3'eren eller 4'eren endnu, men kan ikke forestille mig det er helt galt.

på det sidste har jeg dog mere løbet til metallica's nye... blandet med linkin park.

Hvis du forvilder dig på en længere tur (marathon osv) kan jeg stærk anbefale Tiesto Elements of life (copenhagen consert) har til nu bragt mig ud på et par 25 km ture med anden del.

/sajon
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Flemming Timberlake skrev:det var dælme langt 25-40km :D !
Har en plan om at løbe marathon i 2009 og så er det desværre ikke så langt, men venter med at fylde på til det bliver lunere igen ;)
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

LCD Soundsystem - 45:33
http://en.wikipedia.org/wiki/45:33

http://www.last.fm/music/LCD+Soundsystem/_/45:33

Den er lavet til at løbe til.
Har den kun på min stationære men den kører ikke for tiden, men den burde være til at finde på nettet.

Ellers så er den her plade oplagt

Billede
niller

Indlæg af niller »

Det er en hel serie, hvor en række forskellige kunstnere giver hver deres bud på et "løbemix". Udover LCD Soundsystem findes også bidrag fra The Hives, Crystal Method, Aesop Rock, A-Trak og sikkert også flere. Jeg har kun hørt LCD Soundsystems bud og har ikke løbet imens, men de skulle i hvert fald som nævnt ovenfor være "designet" til at løbe til.
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Lavede en søgning på SYNDIKAT på mit ..system.. og fandt de her. Sikkert ikke alle der er lige interessante, men efter en kort lytter synes jeg dem der er "Dance" el. tæt ved er rigtig gode. Dog er Deep mixene nok lidt for pakkede efter min smag :)

Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg kan godt lide Prodigy at løbe til - ellers så nap noget happy hardcore eller noget i den stil, da det er svært at løbe til dance, da det går for langsomt (afhængigt af, hvor god din kondition er).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
stacok
Geografisk sted: :-D

Re:

Indlæg af stacok »

dwr skrev:Jeg kan godt lide Prodigy at løbe til - ellers så nap noget happy hardcore eller noget i den stil, da det er svært at løbe til dance, da det går for langsomt (afhængigt af, hvor god din kondition er).
-1

Jeg vil gøre opmærksom på http://www.sportunes.eu/
Barry Lloyd
Sig-Mund

Re: REQ: Løbemusik

Indlæg af Sig-Mund »

Ellers kan du prøve at lytte podcasten Motion Traxx fra Itunes igennem, der burde os være noget der kan bruges
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Billede
http://en.wikipedia.org/wiki/%E2%80%A0_%28album%29

Den her kører på repeat når jeg løber.
Kan anbefales.
dwr
Moderator

Re: Re:

Indlæg af dwr »

stacok skrev:
dwr skrev:Jeg kan godt lide Prodigy at løbe til - ellers så nap noget happy hardcore eller noget i den stil, da det er svært at løbe til dance, da det går for langsomt (afhængigt af, hvor god din kondition er).
-1

Jeg vil gøre opmærksom på http://www.sportunes.eu/
Og de top5 numre, der ligger på forsiden, kører alle 150bpm, hvilket er noget tættere på Happy Hardcore's 150-160bpm end Dance-musikkens 130-140bpm.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Vil da nok mene at det er vigtigere at musikken motiverer mig når jeg løber end at tempoet er "korrekt" ;-) Brugte house og trance til marathon, men måtte droppe trancen fordi det kedede mig. Og jeg tog det samme gode (imo) housemix 130 bpm et par gange igen isf :-)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Bruger heller ikke tempo i musikken til at sætte tempo, når jeg løber.

Vil langt hellere høre lækker musik fremfor happy hardcore *BS*. Smag og behag slf. men det er næppe musikken der sætter tempoet...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar