Hej guttere!
Jeg sad lige i bilen på vej hjem i dag, hvor jeg smed en gammel cd på, med en masse forskelligt gammelt blandet. I gerne de gamle sange, som pludselig kommer op i hovedet igen, hvor man bare synger med. Så kom jeg i tanke om nogle bands, men hvad laver de i dag?
Dansker:
XPY
Vinello
Laze
Hvor blev de af?
Redaktør: Moderators
Re: Hvor blev de af?
Jeg ved at Laze stadig roder lidt med musik, da der er kommet noget promotion halløj derfra engang.
tænker du på en kunstner som hedder "Dansker:"? James Kayn aka. Kolding osv. osv. har en gang gået under navnet "Dansker"
hehe nej nej Maunus, var mere bare de "danske" bands, jeg lige synes jeg kom i tanke om. Især XPY er bare død efter deres "left, right" hit
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
XPY startede med at hedde Crispy, men efter forsangeren Mette Christensen døde af kræft ændrede producer Mads Krog navnet til XPY og kørte det videre alene. Tror dog det løb ud i sandet, men siden startede han bl.a. sit Cato Azul projekt og har også remixet for Destiny's child og faithless.
Mads Krog er btw. også manden bag P-Control som nogle af de gamle drenge herinde fra kan huske for "The Clown song"
Crispy nåede at have to hit: Left / Right og In & Out.
Mads Krog er btw. også manden bag P-Control som nogle af de gamle drenge herinde fra kan huske for "The Clown song"
Crispy nåede at have to hit: Left / Right og In & Out.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Dejligt med lidt gennemgang af det Fairground tusind tak..
Nu ved ikke om du kender ham, men ville da sætte pris på, hvis han nogensinde vente tilbage til musikscenen igen
Nu ved ikke om du kender ham, men ville da sætte pris på, hvis han nogensinde vente tilbage til musikscenen igen
Nu blev man lidt nysgerrig...
2004-09-21: Cato_Azul-Samba_Negro-Promo_CDS-2004-MiP
2004-10-29: Cato_Azul-Samba_Negro-Remix_CDM-2004-SMO
Tror lige jeg opretter et req
2004-09-21: Cato_Azul-Samba_Negro-Promo_CDS-2004-MiP
2004-10-29: Cato_Azul-Samba_Negro-Remix_CDM-2004-SMO
Tror lige jeg opretter et req
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
ville jeg da også godt have fingrene i ! Det er da en skam han ikke aktiv længere.