Jeg ved godt det var en gruppe. Mener blot det var kløgtigt for genkendelsen, da hun ikke har haft udpræget succes siden sin solokarriere.Fairground skrev:Sjovt. Mener de var signet til Universal her i DK og i deres promo mails blev de altid omtalt som søskende.goafreak skrev:Wiki skrev:History:
While 17 years old, Ali was working in the New York offices of Versace, and aspiring to start a music career, when a co-worker introduced her to producer Markus Moser, who was looking for a female singer to collaborate on some of his original dance music production
Anyway, Iio, dengang Vaio (men Sony havde rettigheden til det navn), finansierede selv deres første single-udspil, da ingen ville samle dem om. P3 havde dem på som "ugens uundgåelige" tilbage i 2001, og da utallige radiostationer rykkede med på musikken blev de signet. I Danmark var det Flex Records, der stod som udgiver. Jeg har ikke hørt noget om et søskende forhold, men tror det har været et godt spin.
Iios Rapture, In The End og Runaway er stadig at finde i mine playlister, også på min iPod. Det er noget af det bedste nogensinde synes jeg.