Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Re: Glædestråd
Jeg har lige fået en 160 gb SSD Så nu skal der bare findes tid til at sætte den i laptoppen :-/
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Sidste år var det åbenbart ikke noget særligt at kunne få biletter til ddja gratis så hvis der er nogen der ligger inde med et par stykker som de ikke skal bruge så send dem bare i min retning!
Tager til Ibiza i uge 27!! HEEELL YEAH!!!
Tager til Ibiza i uge 27!! HEEELL YEAH!!!
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Har netop fået at vide at de penge jeg troede jeg havde mistet nu bliver overført tilbage på min konto
lækkert!Maunus skrev:Har netop fået at vide at de penge jeg troede jeg havde mistet nu bliver overført tilbage på min konto
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Har brugt hele dagen på at shoppe musik til et kommende DJ job, hvor alle djs er blevet udfordret til at spille noget anderledes end deres normale dj stil.
Så jeg har fået "æren" af at spille Glitch/Hip Hop og så blander jeg det med lidt dubstep og breaks.
Havde helt glemt det sjove ved virkelig at sidde og shoppe, surfe og lytte en milliard samples igennem - har ikke brugt så meget tid på så få numre siden jeg kun spillede vinyl.
Så jeg har fået "æren" af at spille Glitch/Hip Hop og så blander jeg det med lidt dubstep og breaks.
Havde helt glemt det sjove ved virkelig at sidde og shoppe, surfe og lytte en milliard samples igennem - har ikke brugt så meget tid på så få numre siden jeg kun spillede vinyl.
Glitch Hop er nice! Er det mix noget, der kommer til at kunne høres nogen steder?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Vil også gerne høre det
Har fået 8.000 kr af kommunen til at holde fest for. Weeeeeeeeeeeeeee
haha - lyder som en god idepono skrev:Har fået 8.000 kr af kommunen til at holde fest for. Weeeeeeeeeeeeeee
Puha, tror ikke vi optager det. men kan da overveje det.
Jeg spiller med en super dygtig scratch DJ - så hvis der er nogle lorte overgange, så er det nok mig hehe.
Goddag udfordring
Jeg spiller med en super dygtig scratch DJ - så hvis der er nogle lorte overgange, så er det nok mig hehe.
Goddag udfordring
Og det alt imens 'riget fattes penge' :0pono skrev:Har fået 8.000 kr af kommunen til at holde fest for. Weeeeeeeeeeeeeee
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvad tid/dato, og hvor hen, skal vi dukke op, så ?pono skrev:Har fået 8.000 kr af kommunen til at holde fest for. Weeeeeeeeeeeeeee
Husk xtra maje baasssssss pono
Sofa, Big Bang Theory, Blue Bloods, evt. en enkelt film, mig.... Total afslapning efter 10 timers arbejde timers transport. WIN!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Selvfølgelig kommer der ekstra bass..
Der kommer selvfølgelig en invite på et tidspunkt!!
bob malle
Der kommer selvfølgelig en invite på et tidspunkt!!
bob malle
En stor opgave på arbejdet blev endelig løst og resultatet ser ud til at være over alt forventning.
Herlig følelse
Herlig følelse
-
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Det kan virke åndsvagt, men jeg er total tilfreds med at min flyttelse fra 3 -> TDC lykkedes uden problemer..
og nåhh jah, så skal jeg ned og boomshake Energy The Network med Mail, fair og en masse andre
og nåhh jah, så skal jeg ned og boomshake Energy The Network med Mail, fair og en masse andre
Yes. Lineup er snart klar, så sæt kryds i kalenderen d. 8 april til fest i Hårsens
De 8 kilo af kommunen er givet godt ud =)
Glæder mig, vi ses
De 8 kilo af kommunen er givet godt ud =)
Glæder mig, vi ses
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvad er adressen, og hvad tid, pono? Måske vi kunne samle CA til festen så? bare en tanke Det er jo længe siden vi har haft noget CA-Party ??!!