Hej jeg er så heldig at jeg snart tager et smut til Kina og i den anledning vil jeg gerne spørger om i har nogen forslag til noget foto relateret eller gadget relateret (eller andre ting) som er billige dernede og som jeg burde købe når jeg var der.
Jeg er primært omkring Beijing og Shanghai - ellers et smut forbi den lille ø og byen Sanya.
Mange herinde har nogle fine hobbyer så måske i kender til nogle ting.
Ting og sager fra Kina
Redaktør: Moderators
Re: Ting og sager fra Kina
Har kun én ting at sige dig. Kopitingene skal du i hvert fald ikke spilde tid på. Hold dig til de originale.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ja det regnede jeg også med.. medmindre har nogen forsalg til et eller andet som virkelig kan betale sig.
Ja en ting er alle de kopiting de sikkert gerne vil sælge dig. Noget helt andet er at du jo kun kan købe for x antal kr før der kommer told på.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
hvem kan se om han ikke havde det med derover også?Down1 skrev:Ja en ting er alle de kopiting de sikkert gerne vil sælge dig. Noget helt andet er at du jo kun kan købe for x antal kr før der kommer told på.
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Det med told har jeg styr på - må have med for 3.225 men kan jo bare pakke lidt af det ud og sådan kan også sprede mellem andre
Kineserne er begyndt at producere noget fornuftigt fotoudstyr, så måske en kamerataske eller måske en linse.
Ellers er der jo altid kopitøj. Købte en ski/vinterjakke i Beijing for nogle år siden. Har aldrig fået den brugt rigtigt, da den er så varm, at man skal ud i ekstrem kulde for ikke at svede igennem.
Ikke noget med usb-nøgler og harddiske. Selv de "originale" er ofte fake. Købte en 8 Gb, som viste sig ikke at have mere end 1 Gb plads på. Maskinen registerede dog sticket som værende 8 Gb, men den ødelagde alle de overskydende data.
...
Ellers er der jo altid kopitøj. Købte en ski/vinterjakke i Beijing for nogle år siden. Har aldrig fået den brugt rigtigt, da den er så varm, at man skal ud i ekstrem kulde for ikke at svede igennem.
Ikke noget med usb-nøgler og harddiske. Selv de "originale" er ofte fake. Købte en 8 Gb, som viste sig ikke at have mere end 1 Gb plads på. Maskinen registerede dog sticket som værende 8 Gb, men den ødelagde alle de overskydende data.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Det kommer vel an på hvor du handler om du kan købe it udstyr.
Jeg fik en ekstern disk og 2 usb nøgler for 1 år siden fra Bejing, ikke et problem med dem.
Ud over en masse brok over at de skulle slæbes hjem
Jeg fik en ekstern disk og 2 usb nøgler for 1 år siden fra Bejing, ikke et problem med dem.
Ud over en masse brok over at de skulle slæbes hjem