Jeg ved ikke hvor mange af Jer som har tjekket "Radio Karen" ud på Facebook, men her er lige lidt af en smagsprøve:
Skide god underholdning
Det skulle være autentiske lydklip der er brugt fra "Radio Karen"
Flere findes hér:
http://www.youtube.com/user/sydhavn4ever
Radio Karen @ Zulu
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Re: Radio Karen @ Zulu
Hvis man ikke kan vente til det kommer på Zulu eller søger samme form for humor, så er Crank Yankers en god idé at søge efter.
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Til orientering kører det på TV2Zulu fra mandag til torsdag kl. 19.50. Det er godt nok god underholdning. Især "Aksel" og "Else"
Hehe, ja det er nu ganske sjovt noget af det, men en ting der kan pisse mig af er det latterlige reklamer de er begyndt at smide ind over midt i andre shows, fint at de viser reklamer i pausen, men de skal sgu ikke begynde at sætte ting ind over som fylder mere end halvdelen af skærmen :-/
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Det en herlig amerikansk tendens. Andre tv-programmer/stationer gør det samme, og der vil komme langt flere i fremtiden.DoMiNaToR skrev:men en ting der kan pisse mig af er det latterlige reklamer de er begyndt at smide ind over midt i andre shows, fint at de viser reklamer i pausen, men de skal sgu ikke begynde at sætte ting ind over som fylder mere end halvdelen af skærmen :-/
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright