Valentins Speciel Dagens Mand
Redaktør: Moderators
Valentins Speciel Dagens Mand
Hej guttere
Hvad synes i om nedestående, hvor undertegnet er i midten!
http://www.youtube.com/watch?v=EDk29JMmsuk
Hvad synes i om nedestående, hvor undertegnet er i midten!
http://www.youtube.com/watch?v=EDk29JMmsuk
Re: Valentins Speciel Dagens Mand
Fedt, du har deltaget også endda kommet ind i kanin kostume, haha !
1: Gaaaal en kost hende der make up trunten, med det sorte og lyse hår...hender der går glip af duracell kaninen
2: Dine venner skylder da vidst nogle "kvaje" bajere, med det der hattrick som slukker næsten alle damer ..
Også hvordan gik daten? Er du sammen med hende Karina idag?
1: Gaaaal en kost hende der make up trunten, med det sorte og lyse hår...hender der går glip af duracell kaninen
2: Dine venner skylder da vidst nogle "kvaje" bajere, med det der hattrick som slukker næsten alle damer ..
Også hvordan gik daten? Er du sammen med hende Karina idag?
Nu er det ikke et program jeg kender så meget til, så jeg ved ikke rigtig, hvad "stilen" er normalt, men det der indlæg du laver virker bare enormt fake :p
Og så er det fandme skidt stil af dine kammerater. Man sladrer ikke om den slags. Spreder rygtet sig, så holder pigerne sig normalt på afstand - lige med undtagelse af de omvandrende STD-containere.
Men hende du endte med ser faktisk rigtig sød ud... Specielt af en 29 årig at være
Og så er det fandme skidt stil af dine kammerater. Man sladrer ikke om den slags. Spreder rygtet sig, så holder pigerne sig normalt på afstand - lige med undtagelse af de omvandrende STD-containere.
Men hende du endte med ser faktisk rigtig sød ud... Specielt af en 29 årig at være
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hehe, det var sgu et ganske godt program Og mindst lige så godt som de andre jeg har set. God humor med valentinskostumerne, og lidt bizart på samme tid.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvae, hvordan kom du med i det ? igennem casting, eller hvordan? Nu ikke fordi jeg selv vil tilmelde mig, men har en kammerat som gerne vil med, eller det siger han, når han får lidt indenbors
Hvordan var det og stå overfor så mange skønne piger?
Hvordan var det og stå overfor så mange skønne piger?
@ T-Mazz
Der skulle jo smøres rigtig tykt på fik de af vide af journalisten der var nede og filme os. Men skal nok få den kvajebajer ingen problem der!
@Amh
Jamen min veninde havde sendt en mail til Dagens Mand, hvor der gik 3 uger også kom jeg til optagelse. Derefter gik der en lille uges tid, hvor de så ringede og spurgte om jeg klar på kanin kostume.
Udover det vil jeg sige det hele er meget opstillet, men det i studiet er rigtig nok, de har selvfølgelig klippet rigtig meget i det, hvis man kan sige det.
Den dejlige pige på 29 som hedder Karina, snakker jeg stadig lidt med. Vi havde en super hyggelig date, og er havde rigtig meget tilfælles. Vi har snakket om eventuelt at mødes igen, men lige pt. snakker jeg mere med Maiken (hende den rødhåret)
Der skulle jo smøres rigtig tykt på fik de af vide af journalisten der var nede og filme os. Men skal nok få den kvajebajer ingen problem der!
@Amh
Jamen min veninde havde sendt en mail til Dagens Mand, hvor der gik 3 uger også kom jeg til optagelse. Derefter gik der en lille uges tid, hvor de så ringede og spurgte om jeg klar på kanin kostume.
Udover det vil jeg sige det hele er meget opstillet, men det i studiet er rigtig nok, de har selvfølgelig klippet rigtig meget i det, hvis man kan sige det.
Den dejlige pige på 29 som hedder Karina, snakker jeg stadig lidt med. Vi havde en super hyggelig date, og er havde rigtig meget tilfælles. Vi har snakket om eventuelt at mødes igen, men lige pt. snakker jeg mere med Maiken (hende den rødhåret)
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
"Daniela, 18år. København Ø - Tænder på udlændinge". Og så samtidig udtale sig som en tosse.
Det er vidst den hurtigste måde at blive sat i bås og samtidig begå socialt selvmord på tv.
Det er vidst den hurtigste måde at blive sat i bås og samtidig begå socialt selvmord på tv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
jeg tror nogle af de kvinder i rundkredsen, ikke selv er klar over hvorvidt de begår socialt selvmord eller ej, og jeg tror heller ikke det vil gøre den helt store forskel i deres liv.
Det er som regelt de kvinder, der "slukker på knappen" når spørgsmål 1, viser vedkommende bor + 10 kilometer væk og ikke er brandmand, for så er det et langdistance uden uniform og det er bare "nedern, ufedt og lissom usejt". Sikke nogle syllogismer sådan en tøs ville kunne drage.
Det er som regelt de kvinder, der "slukker på knappen" når spørgsmål 1, viser vedkommende bor + 10 kilometer væk og ikke er brandmand, for så er det et langdistance uden uniform og det er bare "nedern, ufedt og lissom usejt". Sikke nogle syllogismer sådan en tøs ville kunne drage.
En af mine venner Morten ham med vingerne køre lidt MC sammen.
Så også at du var blevet venner med ham på FB Bakko. Men viste så ikke lige du var her inde.
Så også at du var blevet venner med ham på FB Bakko. Men viste så ikke lige du var her inde.
Fair , kan ikke være mere enig! Det latterligste er at hendes begrundelse har ingen baggrund ? Hun gjorde det kun for at komme med i et af programmerne!
Qleg udmærket konklusion, men tror mange af dem som f.eks mig gør det i realiteten for at få en fed oplevelse ud af det
Will Jo jo, Morten var jo på før mig, og vi havde det super sjovt i venterummet
Qleg udmærket konklusion, men tror mange af dem som f.eks mig gør det i realiteten for at få en fed oplevelse ud af det
Will Jo jo, Morten var jo på før mig, og vi havde det super sjovt i venterummet
Du virker hvert fald som en af de mest fornuftige personer jeg har set deltagagende i dette program
Nu har jeg lige fået set det.. haha hva satan Will - kæft det er godt det som Helmut fyrre af med de blomster! Var flad af grin da jeg så Morten
Bakko, absolut. Den fede oplevelse kommer dog mere i stil med Paradise Amalie. Jeg tror oprigtig nogle af dem bare gerne vil kunne blive genkendt på gaden. Det er jo også fair nok, hver sin lyst. Men det er jo langt fra alle, der har det sådan. Jeg tror bare du godt kan sortere 3 - 5 personer ud pr. program, med det incitament "at hende der Amalie, hun klarede det da lis'som meget godt, ik"
Qleg, 110% at der er nogle af tøserne der har gjort det for mere end bare at komme på "date" med en sød fyr, hvis du forstår
Udover det vil jeg da sige jeg bliver sgu stadig genkendt i Sønderborg og den omegn. Endda i skolen i Kolding blive jeg genkendt, så det er da sjovt, men jeg tager det da bare med en smil, også er der jo faktisk ikke mere i det
Udover det vil jeg da sige jeg bliver sgu stadig genkendt i Sønderborg og den omegn. Endda i skolen i Kolding blive jeg genkendt, så det er da sjovt, men jeg tager det da bare med en smil, også er der jo faktisk ikke mere i det
-
- CAs dkbn-luder
Jeg var inde i går og se det som Publikum, det var nu meget sjovt
min kærestes veninde er derinde idag som dagens mand bare med en pige idag
-
- CAs dkbn-luder
.... Og er det ikke Bakko som står som manden som skal vælge denne gang ...?