update killed the jailbreak....
Redaktør: Moderators
update killed the jailbreak....
nogen der ved noget omkring jailbreak af iphone 3gs ios 4.3??
jeg havde den jailbreaket i ios 4.2 men efter nyt firmware så er den ikke jailbreaket mere.. noget der ved om man kan downgrade på en nem måde?
jeg har forsøgt at køre tilbage til den gamle firmware men dette virkede ikke jeg er vant til greenpois0n der snart kommer med en jailbrek til 4.3 men der kan jo gå uger eller mdr så måske der var en herinde der kunne hjælpe?
jeg havde den jailbreaket i ios 4.2 men efter nyt firmware så er den ikke jailbreaket mere.. noget der ved om man kan downgrade på en nem måde?
jeg har forsøgt at køre tilbage til den gamle firmware men dette virkede ikke jeg er vant til greenpois0n der snart kommer med en jailbrek til 4.3 men der kan jo gå uger eller mdr så måske der var en herinde der kunne hjælpe?
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Re: update killed the jailbreak....
Hej - du er desværre gået lige i fælden.. regl nummer 1 når man jailbreaker er at man ikke lige skal opdatere med det samme desværre..
Jeg har kun hørt om en enkel jailbreak til 4.3 men den var tet. (altså du skal i computeren med den hver gang den har været slukket) og var kun til windows.. Der er en anden jailbreak klar men som ikke bliver udgivet før udgivelsen af 4.3.1 finder sted, det gør den oftest ret hurtigt efter udgivelsen (den retter nemlig de små fejl der har været i 4.3) af hoved versionen - grunden til han venter med at udgive den er at den vil holde længere så apple ikke bare kan blokere for den i 4.3.1 men de nu må vente til 4.3.2 eller 4.4 eller lign.
desuden er en af de vigtige ting i 4.3 at man ikke kan gå tilbage i software.. det er simpelthen ikke muligt at downgrade når man først har lagt 4.3 på..
Jeg har kun hørt om en enkel jailbreak til 4.3 men den var tet. (altså du skal i computeren med den hver gang den har været slukket) og var kun til windows.. Der er en anden jailbreak klar men som ikke bliver udgivet før udgivelsen af 4.3.1 finder sted, det gør den oftest ret hurtigt efter udgivelsen (den retter nemlig de små fejl der har været i 4.3) af hoved versionen - grunden til han venter med at udgive den er at den vil holde længere så apple ikke bare kan blokere for den i 4.3.1 men de nu må vente til 4.3.2 eller 4.4 eller lign.
desuden er en af de vigtige ting i 4.3 at man ikke kan gå tilbage i software.. det er simpelthen ikke muligt at downgrade når man først har lagt 4.3 på..
så må jeg sidde og pive lidt endnu....
Tak for info Maunus
Tak for info Maunus
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
og nu er 4.3.1 udkommet - så det bare hvornår man finder et jailbreak
Du har vel stadig mulighed for at restore din telefon via TinyUmbrella. Og så smide en lavere version ind. Så længe du har saved dine SHSH blobs som f.eks Cydia gør. Eller er har de fået gjort kål på dette?
Med TinyUmbrella kan du jo sætte den i DFU mode og restore til en tidligere version. Jeg gjorde det fra 4.2 til 4.1, da der stadig ikke var untethered jailbreak efter 3 måneder.
Med TinyUmbrella kan du jo sætte den i DFU mode og restore til en tidligere version. Jeg gjorde det fra 4.2 til 4.1, da der stadig ikke var untethered jailbreak efter 3 måneder.
jeg ved sku ikke hvad man kan og ikke kan er bare godt og grundig træt af at jeg absolut lige skulle opdatere..
næste gang så ser jeg på det på denne måde "if it aint broken dont fix it"
sidder der en af jer "nørder der kan finde ud af dette så smid mig lige en besked
næste gang så ser jeg på det på denne måde "if it aint broken dont fix it"
sidder der en af jer "nørder der kan finde ud af dette så smid mig lige en besked
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Det har jo aldrig været meningen at man skulle eller muligt uden ninjatricks (shsh blobs), og de samme ninjatricks fungerer stadig svjv.Maunus skrev:Desuden er en af de vigtige ting i 4.3 at man ikke kan gå tilbage i software.. det er simpelthen ikke muligt at downgrade når man først har lagt 4.3 på..
Men til OP. Så blev der frigivet et jailbreak til 4.3.1 for et par dage siden
http://blog.iphone-dev.org/post/4332841 ... wnage-tool
Snakkede med en i går der lige havde jailbreaket sin. Fra at skulle være en hyggelig operation der startede lidt sent en aften blev det til en stressende marathon... Men det lykkedes for ham til sidst
Det tog mig også en krig at komme tilbage til 4.1 da jeg havde opdateret til 4.2 .. men det endte ud i at jeg fik restored den til en 4.1, hvor jeg havde alle numre i telefonbogen. Så det var bonus.. men det var et sandt helvede ! Det tog nogle timer, og flere forsøg..