Hjælp med direkte link

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Hjælp med direkte link

Indlæg af FrZ »

Nogen der kan give et direkte link til csv-filen på følgende side:

http://www.invescopowershares.com/produ ... ticker=QQQ (klik på excel-ikonet)

Pft.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Re: Hjælp med direkte link

Indlæg af FrZ »

Ingen der kan hjælpe med at se igennem det java-script?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Desværre. Hvorfor ikke bare bruge "download" linket?
Eller skal det være noget, der trækker informationerne dynamisk fra deres hjemmeside gennem csv'en?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Efter et hurtigt kig på det, så ser det ud til at de laver en POST request med visse felter fra en skjult form, så for at få den serveren bliver du nok nød til at lave denne POST request via f.eks curl, men det er vel noget excel snask du har gang i? For det tror jeg godt nok ikke kan lave så fancy ting.

Det kan selvfølgelig godt være at jeg er forkert på den. Deres kode er ret rodet, og jeg har ikke lige tiden til at rode med det
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Det var en automatisk download jeg var ude i. Kan snildt få et VB script til at læse siden, og hente fra det rigtige link - det er bare pisse ustabilt (et direkte link er også ustabilt, men dog ikke helt så slemt). Det bliver jo nok desværre den ustabile løsning så (noget med at scriptet tab'er hen til linket, for at klikke, åbne og gemme). Ikke en løsning man bliver glad for i længden :(
Besvar