Hvilke Android apps foretrækker du?
Redaktør: Moderators
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvilke Android apps foretrækker du?
Nu har jeg siddet og kigget på "Marked" på min HTC Desire, og syntes der er sindssygt mange apps. Så hvilke kan I foreslå man burde ha' installeret på sin HTC?
Indtil videre har jeg Rejseplanen, YouSee TV guide, DMI, WinAmp, eTilbudsavis, Endomondo, Speedtest.nu, LogMeIn, samt en batteri app. som viser hvor mange procent der er tilbage på batteriet.
Kom frisk med Jeres bud på en god og brugbar app. Til Android.
Indtil videre har jeg Rejseplanen, YouSee TV guide, DMI, WinAmp, eTilbudsavis, Endomondo, Speedtest.nu, LogMeIn, samt en batteri app. som viser hvor mange procent der er tilbage på batteriet.
Kom frisk med Jeres bud på en god og brugbar app. Til Android.
Re: Hvilke Android apps foretrækker du?
RSS-feed fra Wired magazine og en RSS-læser. Så har du næsten alt.
Men ellers en god agenda widget, eksempelvis Android Agenda Widget.
Ellers har blandt andre Facebook, LinkedIn, Foursquare, Gmail, TV2, NFL, Shazam, Astro File Manager, Maps, Navigation, Google Skymap, Stopwatch & Timer, Terminal Emulator, Skive Festival, Appbrain, B.icycle, Data Counter Widget, Jorte Calendar, IMDb.
Appbrain kan anbefales hvis du ikke rigtig ved hvilke applikationer du skal hente. Samtidig kan der også blive en skov af applikationer på telefonen, og min erfaring er at står man ikke selv og ved man mangler programmet, så bruger man det sjældent når det er installeret, og kunne sagtens være undværet. Jeg bruger mine widgets rigtig meget, og det er næsten mere væsentlig end hvad der ellers er af finurlige programmer.
Men ellers en god agenda widget, eksempelvis Android Agenda Widget.
Ellers har blandt andre Facebook, LinkedIn, Foursquare, Gmail, TV2, NFL, Shazam, Astro File Manager, Maps, Navigation, Google Skymap, Stopwatch & Timer, Terminal Emulator, Skive Festival, Appbrain, B.icycle, Data Counter Widget, Jorte Calendar, IMDb.
Appbrain kan anbefales hvis du ikke rigtig ved hvilke applikationer du skal hente. Samtidig kan der også blive en skov af applikationer på telefonen, og min erfaring er at står man ikke selv og ved man mangler programmet, så bruger man det sjældent når det er installeret, og kunne sagtens være undværet. Jeg bruger mine widgets rigtig meget, og det er næsten mere væsentlig end hvad der ellers er af finurlige programmer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CAs dkbn-luder
Jeg syntes også widgets er de bedste, da de ligger ude foran og man bare kan slice til siden og så kommer den frem med widgets'en.
Et par der vist ikke er nævnt. IMDB. Vejret fra yr no. Overrasket over at yr.no er så overlegen mht vejret. Documents to go. Robo defense når man keder sig. Soccer scores pro er fin hvis lige vil have fodbold stillinger, resultater mm
Personligt foretrækker jeg PowerAMP fremfor WinAMP
Da jeg for længst er blevet træt af HTC's Sense kører jeg pt. med ADWLauncher EX (men har tidligere været på LauncherPro, som også kan anbefales!)
Desuden bruger jeg GO SMS Pro (som er gratis, selvom det måske ikke lyder sådan med "Pro" i navnet)
Af widgets bruger jeg:
PowerAMP
SiMi Folder
Simple Calendar Widget
System Info Widget
Vejret fra Yr
Da jeg for længst er blevet træt af HTC's Sense kører jeg pt. med ADWLauncher EX (men har tidligere været på LauncherPro, som også kan anbefales!)
Desuden bruger jeg GO SMS Pro (som er gratis, selvom det måske ikke lyder sådan med "Pro" i navnet)
Af widgets bruger jeg:
PowerAMP
SiMi Folder
Simple Calendar Widget
System Info Widget
Vejret fra Yr
-
- CAs dkbn-luder
Hvordan kan det være I bruger vejret fra Yr og ikke fra DMI ? Jeg syntes DMI fungerer fuldt ud tilfredsstillende.
yr no har en fin widgit jeg bruger øverst på hovedskærmen (6x2 mener jeg). Den viser tid, dag, dato, måned, uge# og vejr på en fin måde. Trykker du på den kommer du til vejret i de områder du har valgt. Trykker du på et af de områder kommer du til yr.no's mobilversion der viser time for time og de har en rigtig god/overskuelig langtidsprognose. Det tager ca et splitsekund at søge de samme oplysninger ethvert sted på jorden. Synes DMI's er dårlig. Accuweather og andre er absolut acceptable, men yr.no er simpel og leverer lige det jeg beder om
Brugte også ADWLauncher EX på min HTC Desire, men har nu en Nexus S og er glad for den helt enkle flade jeg selv skal fylde ud. Det går fint
Brugte også ADWLauncher EX på min HTC Desire, men har nu en Nexus S og er glad for den helt enkle flade jeg selv skal fylde ud. Det går fint
Senest rettet af aroxdk 25 maj 2011, 12:32, rettet i alt 1 gang.
-
- CAs dkbn-luder
Super, kunne være jeg skulle erhverve mig den!
EDIT, nu kigger jeg på "marked" men hvilken een af dem kan det du skriver...? For står og mangler sådan en Widget med kalender osv.
EDIT, nu kigger jeg på "marked" men hvilken een af dem kan det du skriver...? For står og mangler sådan en Widget med kalender osv.
-
- CAs dkbn-luder
har læst lidt anmeldelser af den der Yr.no og den får ikke særlige gode anmeldelser, der står blandt andet at det crascher, er ustabilt, mv.
http://www.androlib.com/android.applica ... e-pCm.aspx
Jeg giver dig fuldkommen ret. Jeg blev pissetræt af HTC's elendige kundeservice, hvis den i det hele taget eksisterer. Noget af det bedste, der er sket for min HTC Hero er en rooting med FroydVillain (indbygget med LauncerPro), så Android 2.2 også kunne komme på min telefon. Der er en kæmpe forskel om man kører 2.1 eller 2.2.chreddy1 skrev:Da jeg for længst er blevet træt af HTC's Sense kører jeg pt. med ADWLauncher EX (men har tidligere været på LauncherPro, som også kan anbefales!)
Jeg bruger Snowstorm weather widget, der også henter fra yr.no. Den er klart at anbefale, og jeg kan ikke genkende de negative anmeldelser.
IMDb-widget havde jeg glemt i farten. Den er fantastisk!
En god og simpel agenda widget er Android Agenda Widget. Jeg har som sådan intet imod den indbyggede kaldender (med tilhørende widget), men har også meget positive ord om Jorte Calendar.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Prøv selv. I Android marked ser jeg mange gode apps der bliver sablet ned. Især mini x10 og Wildfire brugere beklager sig ofte (Low end devices). Den har aldrig crashet for mig, men hvis den crasher på din så er det ikke noget for dig. Check også deres www. version for at se en let overskuelig vejrsideamh skrev:har læst lidt anmeldelser af den der Yr.no og den får ikke særlige gode anmeldelser, der står blandt andet at det crascher, er ustabilt, mv.
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Det jeg bruger aller mest er
livesports 24 Racing
Så jeg kan tjekke op på formel 1 når jeg ikke sidder og kigger på tv
livesports 24 Racing
Så jeg kan tjekke op på formel 1 når jeg ikke sidder og kigger på tv
-=[Chart Attack Admin]=-