REQ: NOD 32
Redaktør: Moderators
REQ: NOD 32
Hejsa
Har lige søgt forumet igennem, og ingen af de pågældende link til NOD32 virker, så er der en som evt. gider smide det op? Thanks!
Har lige søgt forumet igennem, og ingen af de pågældende link til NOD32 virker, så er der en som evt. gider smide det op? Thanks!
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=19730
Prøv at brug de sider han her anbefaler, der finder du det 110% sikkert!
Prøv at brug de sider han her anbefaler, der finder du det 110% sikkert!
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: REQ: NOD 32
Nu har jeg forsøgt mig med sider som hhuu.net og nod365.net til at forny min licens key til Smart Security 4, men der er ingen af de keys på de 2 sider som virker mere! Nogle som kender andre trusted sites eller en key maker til softwaren hér?
Har du prøvet denne torrent?
Der skulle også ligge en på PirateBay
Personligt bruger jeg Microsoft Security Essentials. Det er gratis, lavet af samme firma som Windows og har alt hvad jeg har brug for. På min ubuntu-installation er der pt. intet installeret. Men så svært er det jo heller ikke at undgå vira, malware mm. Det handler jo bare om at lade være med at klikke sig ind til nøgne damer fra Østeuropa eller sige ja tak til "enlarge your penis 200%" i emailen, selvom begge dele kan være fristende.
Der skulle også ligge en på PirateBay
Personligt bruger jeg Microsoft Security Essentials. Det er gratis, lavet af samme firma som Windows og har alt hvad jeg har brug for. På min ubuntu-installation er der pt. intet installeret. Men så svært er det jo heller ikke at undgå vira, malware mm. Det handler jo bare om at lade være med at klikke sig ind til nøgne damer fra Østeuropa eller sige ja tak til "enlarge your penis 200%" i emailen, selvom begge dele kan være fristende.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LolQrazyLeg skrev:Det handler jo bare om at lade være med at klikke sig ind til nøgne damer fra Østeuropa eller sige ja tak til "enlarge your penis 200%" i emailen, selvom begge dele kan være fristende.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Helt enig med QzL der, MSE fungerer faktisk fremragende - og tager heller ikke på ressourcerne, ligesom NOD heller ikke gør. Så slipper man helt for at skulle finde de pokkers keys hele tiden.QrazyLeg skrev:Personligt bruger jeg Microsoft Security Essentials. Det er gratis, lavet af samme firma som Windows og har alt hvad jeg har brug for. På min ubuntu-installation er der pt. intet installeret. Men så svært er det jo heller ikke at undgå vira, malware mm. Det handler jo bare om at lade være med at klikke sig ind til nøgne damer fra Østeuropa eller sige ja tak til "enlarge your penis 200%" i emailen, selvom begge dele kan være fristende.
Ja det er også min mening, pt køre jeg dog med en betalt version af nod32 og ser ingen grund til at skifte før den udløber.
Her er en lille quote fra tænks test af antivirus:
Her er en lille quote fra tænks test af antivirus:
Ud af alle de testede produkter var der kun 3 betalingsprodukter de kunne anbefale:Overraskende få kommercielle sikkerhedspakker kan hamle op med det gratis alternativ Avira AntiVir Personal, når det er kombineret med en Windows 7 firewall, som er installeret på de fleste nyere computere.
Det er også bemærkelsesværdigt, at kun tre af de 14 testede betalingspakker overhovedet kan anbefales, mens de øvrige syv bør undgås, fordi enten deres firewall-funktion eller antivirus er for dårlig.
Kun tre sikkerhedspakker kan anbefales
Kun tre af sikkerhedspakkerne, Bitdefender Internet Security 2011, Eset Smart Security 4 Home Edition og Avira Premium Security Suite, kan anbefales til den bruger, der vil være så sikker, som man nu kan blive i cyberspace.
De har alle tre et tilfredsstillende sikkerhedsniveau på både antivirus- og firewallfunktionen og klarer sig også udmærket i de andre kategorier.
Desværre var den nyeste sikkerhedspakke fra Bullguard ikke udkommet, da vi sendte produkter til laboratorium. Men med det forbehold anbefaler vi tre sikkerhedspakker og en gratis løsning.
Husk, at du kan downloade alle programmerne i en prøveperiode, så du kan se, om programmet passer til dig.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Inden jeg havde MSE brugte jeg Avira, og det var også ganske godt. MEEEEN, for satan det tog lang tid at opdatere. Mellem 20 minutter og en time om dagen stod den og søgte. Det var til at blive vanvittig af (havde dog ikke nogen indflydelse på computerens arbejdsevne, det er bare sådan noget man ønsker skal være hurtigt).
Men hvor vidt forskellige antivirusprogrammer fungerer eller ej. Har aldrig haft virus på mine computere. En enkelt orm har sneget sig ind i starten af årtusindet, men HiJackThis tog sig pænt af det. Mener det var Symantec jeg benyttede dengang.
Men hvor vidt forskellige antivirusprogrammer fungerer eller ej. Har aldrig haft virus på mine computere. En enkelt orm har sneget sig ind i starten af årtusindet, men HiJackThis tog sig pænt af det. Mener det var Symantec jeg benyttede dengang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!