Nogen der har erfaringer med Skyline? Min kæreste (som jeg snart flytter sammen med) bor i en bygning der ikke har telefonstik så de "almindelige" internet løsninger er ikke mulige. Antenneforeningen tilbyder ikke internet så umiddelbart kan jeg kun se mobilt bredbånd som en løsning og en kammerat nævnte Skyline, men også at der i tidligere tider havde været problemer med det. Nogen der kender noget til det?
Mine krav:
Min. 2mbit ned /1mbit op
Helst ingen månedlig begrænsning
Mulighed for at koble flere computere til på samme tid.
Og ja maks 300kr. pr. md. helst 200 eller under.
Skyline internet
Redaktør: Moderators
Skyline internet
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Re: Skyline internet
Har du fundet en kæreste uden internet?! Hvordan klarer man en dagligdag i dag uden internet? I kan vel ikke få det igennem elselskabet? De er jo ved at være en del steder nu. Personligt har jeg ikke ret meget fidus til det der trådløse/mobile internet. Jeg kender kun en der har Skyline, og jeg har ikke hørt så meget brok fra hende...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
At der ikke er telefonstik er heller ikke ens betydende med at du ikke kan få alm. adsl.
Du skal bare have en etablerings tekniker ud og trække ledningen - TDC har forsyningspligt til alle adresser i DK, så de skal nok kigge forbi.
Du skal dog betale etableringsgebyr på noget der ligner 500 kr or so
(TDC kan muligvis afvise dig, men så kontakt telenor, dem kan TDC ikke afvise)
Du skal bare have en etablerings tekniker ud og trække ledningen - TDC har forsyningspligt til alle adresser i DK, så de skal nok kigge forbi.
Du skal dog betale etableringsgebyr på noget der ligner 500 kr or so
(TDC kan muligvis afvise dig, men så kontakt telenor, dem kan TDC ikke afvise)
Tak for begge svar.
Kæresten ringede til sin udlejer og spurgte af ang. telefonstik. Han ville lige undersøge hvordan det så ud ellers ville han sørge for at få det trukket.
Kæresten ringede til sin udlejer og spurgte af ang. telefonstik. Han ville lige undersøge hvordan det så ud ellers ville han sørge for at få det trukket.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Og ellers... så har jeg SkyLine på mit værksted.
Det er den trådløse model, med antenne på taget.
Det fungerer aldeles gliragende, og jeg har 5mb/1mb til 201,- kr/md.
De har intro pris ved oprettelse : ½ pris de første 6 måneder - og INGEN binding!!
Det er den trådløse model, med antenne på taget.
Det fungerer aldeles gliragende, og jeg har 5mb/1mb til 201,- kr/md.
De har intro pris ved oprettelse : ½ pris de første 6 måneder - og INGEN binding!!
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .