tydeligvis ikke.. Det er ikke mig! tror ikke der er nogle af mig rigtig, udover et par få billeder fra vesteraa i 2008 (tror jeg det var) og fra Slagelse til 10 års festendwr skrev:Godt spørgsmål, hvor jeg har set Sunshine Er det ikke sunshine lige under Feffen? Det er ikke et billede, der er synderligt nemt at gennemskue :sSunshine skrev:Jeg er da ham der, der sidder og sover i nederste venstre hjørne!FrZ skrev:Gad godt vide hvor du ser Sunshine :S
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
COMA Club var fucking sindsygt!
Ren galskab tilsat alkohol og sex.
Først 5 timer i en langturs bus med fri bar sammen med 30 andre for derefter at feste igennem på nationalmuseet til kl. 04 imorges!
EPIC EPIC EPIC!!!!
Først 5 timer i en langturs bus med fri bar sammen med 30 andre for derefter at feste igennem på nationalmuseet til kl. 04 imorges!
EPIC EPIC EPIC!!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Har fået min nye MBP ind af døren idag.
Og så har jeg efterhånden fået styr på både Final Party scenerne til Distortion og URK´s Roskilde projekt - happy day!
Og så har jeg efterhånden fået styr på både Final Party scenerne til Distortion og URK´s Roskilde projekt - happy day!
Lækkert Hvilken model er det af dem?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Så er vi jo MBP veninder!DjMail skrev:15-inch: 2.0 GH
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
COMA var SÅ vildt!!!!Fairground skrev:COMA Club var fucking sindsygt!
EPIC EPIC EPIC!!!!
Hvad var du klædt ud som...? Måske man har set dig..?!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hahahahaha... jeg er der også, men ser satme ristet ud..!Fairground skrev:Bykovsky, Beck, MikevanDyke(mener jeg han hed) og ikke mindst Haude!dwr skrev:Mig, Sunshine, Qrazyleg, FrZ, Fair, Drud, nco, Kloojve, 3dotz,
Og så ser jeg en masse ældre medlemmer vi ikke har set i årevis. Der er sikkert nogen jeg har glemt.
Klausen sidder, naturligvis, og sover nede i højre hjørne... og ja Feffes sovepose-neger er der også.. Er faktisk stadig imponeret over at I begge kunne være i den sovepose..
Nogle af de ting jeg husker bedst fra den tur er: DJ Jean, at det pludseligt sneede på Zone, noget med en pølsevogn, Klausens sovehjerte, at jeg sov på gulvet under Wills spisebord, og at jeg havde ringen for ørene i en uges tid efterfølgende..
Det må vi snart gøre igen!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Er nu færdiguddannet Men med udsigten til arbejdsløshed tager jeg lige 2 år mere på en kandidat jeg heldigvis er blevet optaget på. Me like!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Tillykke med det hr
Der er afgang til Roskilde imorgen tidlig.
De sidste ting skal ordnes på Ungdoms Rødekors Skyline bar, så vi er klar til at tage imod de mange tusinde gæster hver aften.
Kig forbi hvis du er på roskilde, vi ligger lige over for skate
De sidste ting skal ordnes på Ungdoms Rødekors Skyline bar, så vi er klar til at tage imod de mange tusinde gæster hver aften.
Kig forbi hvis du er på roskilde, vi ligger lige over for skate
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Skal ikke på Roskilde i år. Det værste er og være i selve byen når der er festival og man ikke selv skal afsted. Endnu dårligere er det og bo næsten lige ved siden af .. :/
2 dage til turen går til Italien!
er lige kommet hjem fra ibiza.. der skal jeg ned igen
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Hey jeg er der da også, og er da også lidt aktiv her fra tid til andenTheJackal skrev:Hahahahaha... jeg er der også, men ser satme ristet ud..!Fairground skrev:Bykovsky, Beck, MikevanDyke(mener jeg han hed) og ikke mindst Haude!dwr skrev:Mig, Sunshine, Qrazyleg, FrZ, Fair, Drud, nco, Kloojve, 3dotz,
Og så ser jeg en masse ældre medlemmer vi ikke har set i årevis. Der er sikkert nogen jeg har glemt.
Klausen sidder, naturligvis, og sover nede i højre hjørne... og ja Feffes sovepose-neger er der også.. Er faktisk stadig imponeret over at I begge kunne være i den sovepose..
Nogle af de ting jeg husker bedst fra den tur er: DJ Jean, at det pludseligt sneede på Zone, noget med en pølsevogn, Klausens sovehjerte, at jeg sov på gulvet under Wills spisebord, og at jeg havde ringen for ørene i en uges tid efterfølgende..
Det må vi snart gøre igen!
Og ja utrolig hvordan der var plads til 2 i den sovepose
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Jeg er vist ikke at finde på den collage Bare lige for at korrigere.
Gammelnok her har en go´dag......
Har ferie og har lige fået min sprit nye - knald røde - Opel Corsa Njoy 2011
Zivago
Har ferie og har lige fået min sprit nye - knald røde - Opel Corsa Njoy 2011
Zivago
Fik endelig taget mig sammen til at købe en iPad! Nøj en lækker maskine
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?