Amerikanske VPN service.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
night_hawk

Amerikanske VPN service.

Indlæg af night_hawk »

Hej.

Står og mangler en VPN Service så man kan bruge netflix og div. andre muligheder fra USA af som film lejning og TV-shows.

Er der nogen der kan anbefale en god VPN Service? Gerne gratis, ellers bare en billig stabil ;o)
Billede
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Amerikanske VPN service.

Indlæg af mimic »

Jeg har ført set Hulu igennem https://www.overplay.net/ - Det virkede uden problemer!

Dengang jeg brugte det, var der en gratis VPN til USA og England. Jeg ved ikke om det er blevet ændret. Deres hjemmeside har ihvertfald fået en ordentlig overhaling siden jeg kiggede forbi sidst.

[EDIT]
Jeg kan se de stadig har en gratis VPN til USA, men at hastigheden er nedsat på den forbindelse.
This is our free VPN server plan. At the moment, this consists of a single VPN server positioned in the United States. The server has a much lower bandwidth allowance than our other services but is ideal for testing out our technology.
Ellers kan man tilmelde sig til deres service for 10$ i måneden.
Ellers har de forskellige perioder på 3, 6 eller 12 måneder.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar