Forskel på smartcard?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Forskel på smartcard?

Indlæg af amh »

Jeg står og har fået anskaffet mig et smartcard jeg skal ha' kopieret til flere brugere. Har bestilt sådan et system over nettet til dørene adgangskontrol, og der medfølger et smartcard med chip.

Hvor ser jeg hvad det er for et smartcard? Der findes forskellige slags har jeg fundet ud af, men det er sådan et kort, med en chip på. Det alt hvad jeg kan se om det.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Re: Forskel på smartcard?

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Hvis der er grej til at du selv kan programmere kortene, så kan pic-brænderen/softwaren helt sikkert detektere hvilken chip type der sidder på kortet??
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Men hvor finder jeg sådan en læser/skriver henne af i verden? :) Syntes jeg har søgt over alt. Ved Brinch Elektronik har et byggesæt. Men aner ikke om det understøtter det kort, og om det overhoved kan skrive på kortet.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg ville nok kontakte leverandøren af kortet, det tror jeg 100% du kommer længst med, hvis der er bare den midste smule sikkerhed i de kort der så kan du ikke kopier dem.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar