Diablo 2

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
un1

Diablo 2

Indlæg af un1 »

Hey gutter! :)
Da jeg her i dag fik lyst til at begynde at spille diablo 2 igen, kunne jeg kun finde min D2 LoD cd (expansion) og dermed kun den ene cd-key. Det jeg så vil høre efter er om der er en gammel diablo spiller som bare har spillet til at ligge og støve, og kunne være interesseret i at give mig cd key til diablo 2 classic, så jeg dermed kunne downloade spillet fra blizzards hjemmeside :D Jeg ved der er tonsvis af gamle diablo spillere som aldrig kommer til at røre dette spil igen, så jeg håber jeg fanger jer!
Jeg er så træt af jeg ikke kan finde min egen disc, og ja jeg ved godt jeg kan købe det for nyt igen for under en hund, men jeg har allerede købt det en gang, og hvis jeg så kan finde en oldie, så er min dag sgu gjort :)

Håber på assistance! Tak skal I have.

Mvh un1
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Diablo 2

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har ikke kunne finde min cd, så valgte at købe ny online-licens til både D2 og LOD, da jeg startede igen. Mener det samlet set ikke engang kostede 100 kr, og det fede er at have det som digital download, og en nøgle på email. Så er det nemlig til at finde igen :)

Anyway, skulle jeg snuble over mine spil, så skal du nok få nøglen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
un1

Indlæg af un1 »

QrazyLeg skrev:Jeg har ikke kunne finde min cd, så valgte at købe ny online-licens til både D2 og LOD, da jeg startede igen. Mener det samlet set ikke engang kostede 100 kr, og det fede er at have det som digital download, og en nøgle på email. Så er det nemlig til at finde igen :)

Anyway, skulle jeg snuble over mine spil, så skal du nok få nøglen.
Jeg valgte at købe det som digital download umiddelbart efter jeg havde lavet dette topic, 15 euro pr. spil :) Nu er jeg kommet godt i gang igen, spiller du stadig? Min friendslist er sgu ret tom, hehe.

Men tak for responsen, men jeg kunne sgu ikke lade være være med at købe det for 2. gang :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lige pt. spiller jeg ikke, da jeg ikke har nogen computer (bundkortet er stået af i min nuværende og synes ikke lige økonomien er til at købe en ny maskine, eller få den nuværende repareret). Men skal nok lige skrive når jeg kommer online igen :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar