Bar med "alkohol-kurser"

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Bar med "alkohol-kurser"

Indlæg af mimic »

Hey! Jeg kom netop i tanke om et bar-koncept jeg engang oplevede i forbindelse med en lokal festival.
Over baren hang der et par fladskærme hvorpå de forskellige drinks, shots og øl var listet. (Jeg mener det var) Hvert 2. minut blev skærmene opdateret og kursen (prisen) på de forskellige drikkevarer blev opdateret. Prisen blev dikteret af hvor meget der blev solgt af det enkelte produkt.
Blev der solgt meget, steg prisen, og var salget lavt, kunne den pågældende genstand købes pænt billigt.

Er der nogen der kender til systemet og hvem der står får udlejning af sådan noget?
Findes der evt. en hjemmeside hvor man kan læse mere om det?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Bar med "alkohol-kurser"

Indlæg af Fairground »

Ved de havde det system på Wall Street i Løkken. Er nok omkring 8 år siden jeg var deroppe sidst så om stedet findes mere ved jeg ikke.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Bar med "alkohol-kurser"

Indlæg af mimic »

Jeg tror det er små 3-4 år siden jeg så baren i aktion. Så der er nok nogen der stadig ligger inde med systemet :)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar