Og jeg mener alt det gode, Starsplash, Special D, u name it!!
Tror i kan nogle meget bedre end mig. Bare smid op tak
___
Emne flyttet af Drud, og samtidig er formålet kun at nævne navne, opsamlinger osv. der rammer den omtalte genrer.
Det gode gamle "techno" :D
Redaktør: Moderators
Det gode gamle "techno" :D
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
Re: Req: Det gode gamle techno :D
Du søger altså intet techno? Samt du laver et forbudt "genre" request...
Vær lidt mere specifik - trance? dance? ville nok være mere i starsplash, special d genren
Men igen alt for bredt, find de singler du søger, og spørg efter dem en af gangen. Uploader gerne hvis jeg ligger inde med det.
Vær lidt mere specifik - trance? dance? ville nok være mere i starsplash, special d genren
Men igen alt for bredt, find de singler du søger, og spørg efter dem en af gangen. Uploader gerne hvis jeg ligger inde med det.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
vis jeg var dig vil jeg se om jeg kigge efter de opsamlings cd'er der hedder future trance menner den nyste er vol 57 der skulle der var masser af den type musik du leder efter ....
Vi smider lige emnet over i generelt om musik, så kan folk komme med forslag til navne, opsamlinger osv. der indeholder den forespurgte type musik.
Disse kan du, Zunez, så gå på jagt efter - der er masser af det, og det er relativt nemt at finde.
Disse kan du, Zunez, så gå på jagt efter - der er masser af det, og det er relativt nemt at finde.
Re: Det gode gamle "techno" :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright