PINLIGT!nco skrev:Nå, hvordan endte det så?
Forside pige på denne mdr M!
Redaktør: Moderators
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Mere pinligt end da du smed bukserne midt på Jomfru Ane Gade og man kunne se din diller hvortil en flok piger begynder at skrige og flytter sig væk fra dig? Det var btw en klasse bytur.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det var ikke pinligt - det var smukt. Det var generelt bare klasse :Dodder skrev:Mere pinligt end da du smed bukserne midt på Jomfru Ane Gade og man kunne se din diller hvortil en flok piger begynder at skrige og flytter sig væk fra dig? :P Det var btw en klasse bytur.
I går var pinlig... Men what the fuck, jeg giver mig selv kudos for at prøve :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Haha FrZ, her går man og tror du er ved at vokse op i et sammensurium af rationaler, men så laver du et stunt, hvor vi andre bare tænker, nå ja - det er jo FrZ som vi kender ham.
Igår var iøvrigt en ganske smuk dag/aften/nat... Ikke spor pinligt.
Igår var iøvrigt en ganske smuk dag/aften/nat... Ikke spor pinligt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Tror jeg ved hvad du mener...QrazyLeg skrev:Jeg er lige blevet kaldt "hemgemt teenager" og fucking glad for den beskrivelse. HADER at sidde med gamle handelsskolevenner og høre på banklån og en røvkedelig hverdag.
Emil og jeg har lige besluttet hvilken racer der skal stå på hobby bordet i vinter, og skal hærge Ans big City, når solen igen kommer frem :
http://www.kyosho.de/?page=shop/flypage ... etlang=deu#
Og ja - jeg NÆGTER nogensinde at blive helt voksen...kald det barnligt... for mig er det en livsstil
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
- Bæver Bekæmper
Man skal fanme også passe på med at blive for voksen for tidligt. Jeg kan fanme stadig godt tage en kasse Lego og bygge et eller andet. Ærgerligt, at det ikke står hjemme ved mig mere
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det eneste jeg kan sige i mit forsvar, er at der går længere og længere tid mellem stuntsne. Men fredag nat var alligevel en til historiebogen - det er en syg syg verden, og alkohol er et farligt farligt stof.QrazyLeg skrev:Haha FrZ, her går man og tror du er ved at vokse op i et sammensurium af rationaler, men så laver du et stunt, hvor vi andre bare tænker, nå ja - det er jo FrZ som vi kender ham.
Igår var iøvrigt en ganske smuk dag/aften/nat... :) Ikke spor pinligt.
Derudover er jeg på overfladen snart en voksen og rationel person - som bruger meget af sin vågne tid på at snakke om banklån og dertilhørende rentesatser :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Bæver Bekæmper
En af mine venner har en lejlighed (overvejer hus), har stationcar, søn og er gift. Den første i flokken, men jeg har heller ikke travlt med at stifte familie. Jeg vil gerne vente nogle år inden jeg skal råbe af en kæreste at hun skal lukke røven for mine højtalere bliver stående i stuen og min motorcykel bliver IKKE solgt, og hvis hun ikke kan leve med det, så kan hun skride af helvedes til. Så der går lige nogle år inden jeg kommer videre end drengerøvsstadiet
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Re:
Hahaha, jeg kan se, at jeg egentligt aldrig svarede på, hvad der skete den aften. - Og nu er det ved at være længe siden, men da jeg lige faldt over tråden i søgen (på den anden tråd, jeg netop har bragt op), kan jeg vel egentligt godt tage at svare.nco skrev:Nå, hvordan endte det så?
Jeg og en ven rendte på Rust efter en gedigen drukomgang, hvor jeg kunne genkende Jeanet på 100 meters afstand (hun har/havde skrig-pink hår), så havde set hende en del gange rundt om på Nørrebro. Anyways så går jeg fluks over til hende, og vi falder i snak. Super hyggeligt indtil jeg begynder at snakke "over mig". Havde vist stalket hende lidt for meget, så vidste ret skumle ting om hende. Hvortil hun bliver mere og mere spooked over mig.
Kan ikke huske sååå meget fra det, andet end at jeg ender med at ligge i rendestenen foran Rust (her var jeg iført mit helt nye Filippa K suit, grundet lidt for meget HIMYM). Der var noget der lignede et shot gajol el. lign. på rykken, og jeg var helt desorienteret). Hørte senere fra min ven, at jeg havde freaket dem pænt meget, men han kunne ikke forklare, hvorfor jeg havde mærkeligt pletter på suitet. Anywho rykkede hjemad og endte i en lejlighed med to piger - no idea hvordan eller hvorfor. Da jeg faldt i søvn der, smed de mig ud (åbenbart i stueetagen i min opgang). Væltede ovenpå og ind på Facebook. Tror Jeanet var online, da jeg inviterede hende hjem (og skrev det her). Det sjoveste var, at den var logget ind som en helt anden ven, og derfor endte han med at få hende som ven næste morgen (hvilket han undrede sig såre over).
Skrev lidt med hende sidenhen (men det var jo ligegyldigt eftersom jeg har og havde kæreste på). Tror egentligt heller ikke, at jeg var hendes type. hahaha.
Re: Forside pige på denne mdr M!
Hehehehe, åh ja tak for dagens trækken på smilebåndet.
Fik lige gennemlevet lidt fortid ved at læse den tråd her.
Fik lige gennemlevet lidt fortid ved at læse den tråd her.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Re: Forside pige på denne mdr M!
Høhø! Der er nu stadig mange guldkort her inde, når man læser lidt tilbage i de store tråde.
Hvad er der egentligt blevet af pigebarnet den dag i dag?
Hvad er der egentligt blevet af pigebarnet den dag i dag?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA