Søger hjælp til Bibtex og referencer i LaTex

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Søger hjælp til Bibtex og referencer i LaTex

Indlæg af Lokefar »

Sidder med et projekt på min uddannelse og skal for første gang benytte LaTeX. Det meste går ganske oki men har lidt problemer med reference tingene. Nogen herinde der har erfaring med det som kan give en hånd?
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Søger hjælp til Bibtex og referencer i LaTex

Indlæg af Liquid^ »

Hvad er det du søger mht referencer? Der er tonsvis af hjælp at hente på nettet.

http://latex.computersci.org/Reference/CrossReferences

Er det noget i den stil?
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Har været ved at læse en del om det. Problemet er at jeg ikke kan få løst mit problem :/ Men har måske fundet en der kan. Hvis ikke han løser det vender jeg tilbage :)

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ellers sig til. Så beskriv problemet, og jeg sender det videre til nogle ret så hårde geeks :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Jeg fik det løst. Det handlede primært om nogle problemer i at nogle have gemt deres dokument i en type encoding og andre i en anden. Det gav lidt problemer. Men er løst nu.

Besvar