Hey gutter
Redaktør: Moderators
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Re: Hey gutter
nco: Lige præcis... Har heller ikke så voldsomt meget tid længere... men læser stadig med herinde, og kommer med et par kvæk engang imellem..
Night_hawk: Kan allerede nu sige at jeg kan IKKE den 2. weekend i september... (Det skal nødvendigvis ikke afholde Jer andre fra at holde noget der... )
Night_hawk: Kan allerede nu sige at jeg kan IKKE den 2. weekend i september... (Det skal nødvendigvis ikke afholde Jer andre fra at holde noget der... )
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Frisk nok at du lige giver en sådan melding ud til et forum med 99% fyre. Det er ikke mange steder brødre prøver at afsætte søstre.Klausen skrev:Jo det siges der... go så er hun lige blevet singleSunshine skrev:Er det dig der har en lækker søster?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Men hvilke 99% fyre der er herinde.. Bliver hun afsat her, så vil det jo kun være en familie, der bliver bedre stilletQrazyLeg skrev:Frisk nok at du lige giver en sådan melding ud til et forum med 99% fyre. Det er ikke mange steder brødre prøver at afsætte søstre.Klausen skrev:Jo det siges der... go så er hun lige blevet singleSunshine skrev:Er det dig der har en lækker søster?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Absolut, og Klausen får en at tale lidt bitrates med til næste familiesammenkomst
men en af jer alkoholikere kunne også sætte gang i en familiefestFrZ skrev:Men hvilke 99% fyre der er herinde.. Bliver hun afsat her, så vil det jo kun være en familie, der bliver bedre stilletQrazyLeg skrev:Frisk nok at du lige giver en sådan melding ud til et forum med 99% fyre. Det er ikke mange steder brødre prøver at afsætte søstre.Klausen skrev:Jo det siges der... go så er hun lige blevet singleSunshine skrev:Er det dig der har en lækker søster?
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Hvornår kommer der et billed? Nu husker jeg hvordan Klausen ser ud efter et par kopper saftevand... Så har svært ved at se en prinsesse for mig...
Og Klausen er det et krav at man skal gå kold inde for en 40 min. når man fester i jeres familie? :p
Og Klausen er det et krav at man skal gå kold inde for en 40 min. når man fester i jeres familie? :p
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hvem nævnte mit navn?
Vi kunne da også lave et lille capot i forbindelse med et lille danceevent i parken til efteråret
Tror da for øvrigt også det er et "par" dage siden jeg var her sidst, så meget sjovt at Klausen også lige har været her. Børn, hus, arbejde, fritid mv... øv hvor blev ungdommen af!
Vi kunne da også lave et lille capot i forbindelse med et lille danceevent i parken til efteråret
Tror da for øvrigt også det er et "par" dage siden jeg var her sidst, så meget sjovt at Klausen også lige har været her. Børn, hus, arbejde, fritid mv... øv hvor blev ungdommen af!
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det er sgu da længe siden du har været ung, UP...?!
Jeg kan sagtens smide et billede op af Klausens søs...men ved ikke hvor interesseret han er i det...
Jeg kan sagtens smide et billede op af Klausens søs...men ved ikke hvor interesseret han er i det...
Jamen jeg er da som altid også klar
Jeg er jo nød til at vise jer unge knægte hvordan det skal gøres
Jeg er jo nød til at vise jer unge knægte hvordan det skal gøres
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Malene Hilding Klausen, så er det bare på facebook og lede
That's PIMP!Klausen skrev:Malene Hilding Klausen, så er det bare på facebook og lede
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det er ikke til at kende hende med alt det tøj på..!Klausen skrev:Malene Hilding Klausen, så er det bare på facebook og lede
Hey hvad så med os der ikke har facebookKlausen skrev:Malene Hilding Klausen, så er det bare på facebook og lede
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Klausen er din søster stadig single?
Startede det med din søster egentlig ikke dengang vi kørte med dig til capot i kbh? Hvor vi hentede hende dagen efter?
Nøøøj det er længe siden blev den capot til noget?
Startede det med din søster egentlig ikke dengang vi kørte med dig til capot i kbh? Hvor vi hentede hende dagen efter?
Nøøøj det er længe siden blev den capot til noget?
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Luk øjnene og forestil dig Klausen med (langt) hårDoMiNaToR skrev:Hey hvad så med os der ikke har facebookKlausen skrev:Malene Hilding Klausen, så er det bare på facebook og lede
I øvrigt hr. Klausen, så ventede jeg spændt på opkald/sms fra dig i aften om en øl-date. Men nu er jeg snart på vej i seng, da jeg skal tidligt op i morgen og til det midtjyske.
Ja kan sige flip spiller i Esbjerg den 11/11 hvis der er nogen der skulle komme forbi