Forskudsopgørelse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Forskudsopgørelse

Indlæg af Maunus »

Er der nogen her som aner lidt om dette helved? 8)

Jeg plejer have en del befordring og sidste år kunne jeg gå ind og skrive det på og så kunne jeg se at det var blevet lavet om med det samme.. Men nu når jeg skriver det ind så skal jeg indberette det til dem og vente på de sende mig noget crap med posten og sådan noget?

har de ændret i nogle ting eller er der nogle som ved noget? Det jeg gør er at trykke på ændre min forskudsopgørelse for 2011 og så trykker jeg noget befordring ind og så plejer jeg bare kunne godkende det og så se det er opdateret på min liste..
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Re: Forskudsopgørelse

Indlæg af Drud »

Der burde ikke være lavet noget om på dette system, med mindre det er en kontrol funktion fordi de mener det er forkert.

Er der stor forskel på det du har skrevet på forskud 11 i forhold til årsopgørelse for 10?

Lidt svært at gætte sig frem til, når du ikke skriver hvad det er de vil sende - eller hvilken meddelse du får når du prøver at ændre den. Dette kan være meget forskelligt fra person til person ;)

Ellers er den meget nemme løsning, at gribe knoglen og ringe til dem - plejer som regel at være meget nemt at få en forklaring på hvorfor, og muligvis også få frigivet den nye forskudsopgørelsen med det samme.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: Forskudsopgørelse

Indlæg af Maunus »

Ja der er sket en del i mine ændringer men det kan da godt være det er derfor.. :S jeg venter og ser hvad jeg får med posten..
Besvar