Hejsa
Jeg leder efter en Adroid-app, jeg kan bruge til at logge på min server.
Jeg har installeret RealVNC på min server.
På forhånd mange tak!
Xavis
Android-app til at logge på server
Redaktør: Moderators
Android-app til at logge på server
Beware - the return of the pigs is near!!
Re: Android-app til at logge på server
Hvad med VNC Viewer for Android, af selvsamme udgiver?
Jeg mindes at have brugt det på min gamle HTC Hero. Ellers er der et hav af FTP-programmer hvis det er til overførsel af filer mv.
http://www.realvnc.com/products/android/index.html
Jeg mindes at have brugt det på min gamle HTC Hero. Ellers er der et hav af FTP-programmer hvis det er til overførsel af filer mv.
http://www.realvnc.com/products/android/index.html
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det var ikke så meget til overførsel af filer som til at arbejde på skrivebordet.
Jeg har prøvet androidVNC, men det kan jeg ikke få til at virke.
Jeg kan godt se, at RealVNC har en app - jeg ville dog foretrække, hvis der var en gratis løsning
Edit: Nu er jeg med androidVNC kommet frem til, at den melder fejl med følgende besked:
"Server did not offer supported security type", hvor den tidligere bare kom med en timeout. Er der nogen, der kan hjælpe mig videre? I androidVNC kan jeg ikke umiddelbart vælge nogen sikkerhedsindstillinger.
Xavis
Jeg har prøvet androidVNC, men det kan jeg ikke få til at virke.
Jeg kan godt se, at RealVNC har en app - jeg ville dog foretrække, hvis der var en gratis løsning
Edit: Nu er jeg med androidVNC kommet frem til, at den melder fejl med følgende besked:
"Server did not offer supported security type", hvor den tidligere bare kom med en timeout. Er der nogen, der kan hjælpe mig videre? I androidVNC kan jeg ikke umiddelbart vælge nogen sikkerhedsindstillinger.
Xavis
Beware - the return of the pigs is near!!
VisionApp.de skrev: I had this same issue when trying to use remote vnc on my android to connect with my realvnc enterprise on windows 7 it came up with "security type unsupported" try and set encryption to "preferred on" instead of always on, or disable it altogether
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!