Efter og ha' hørt fra andre, der ikke kan finde den magiske knap som i "gamle" dage med at man kunne vælge et billede fra galleriet man er tagget og beskære det som et profilbillede, kan jeg nu heller ikke se at det er muligt?! Kan det virkelig passe?
Kører ikke med det dér Tidslinje, men blot den gamle Facebook.
Facebook og profilbillede beskæring?
Redaktør: Moderators
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Facebook og profilbillede beskæring?
Nu fandt jeg muligheden for at vælge profilbillede ved at vælge "valgmuligheder" når man har klikket på et billede. Når man så skal til og beskære opdaterer den siden og så er hele billedet ens profilbillede. har testet i FF, IE, Chrome. Og det er det samme.. Andre end mig som har problemer med at kunne beskære?
Virker fint her. Vælger et tilfældig billed som skal være profil og så kommer cropping-toolet frem. Cropper og voila. Kan det tænkes du kører noget plugin som fjerner reklamer eller fjerner theater-mode? Selvom du godt nok skriver du har prøvet i flere browsere.
Jeg kører dog Timeline, men tvivler på det gør en forskel? Ellers er det jo et spørgsmål om tid, før end gamle profiler bliver opdateret automatisk til Timeline.
Jeg kører dog Timeline, men tvivler på det gør en forskel? Ellers er det jo et spørgsmål om tid, før end gamle profiler bliver opdateret automatisk til Timeline.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Okay, mystisk. Har testet på flere computere nu, og det er det samme. Kører ingen form for plugins som du snakker om. Det kan måske være fordi jeg ikke er up to date med Timeline.... som du siger.