boxee mediecenter...nogen der også bruger det ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

boxee mediecenter...nogen der også bruger det ?

Indlæg af allstar »

har meldt mig som tester til alpha versionen..og sidder nu og sysler med et par ting jeg ikkr kan få til at virke.. er de andre herinde der også bruger dette ellers geniale program ?
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: boxee mediecenter...nogen der også bruger det ?

Indlæg af nco »

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Normal pris hos www.proshop.dk er: 1.938,00kr så der er da sparet en smule men det er ikke et ekstremt tilbud.
Husk der ikke medfølger diske til nas boksen, så der skal du enten have to gamle du kan smide i eller købe to nye.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Det kommer nok helt an på hvad du har tænkt dig at bruge NAS'en til.
D-Link er jo ikke lige frem kendt for super god firmware. Og har lige kigge lidt video på youtube, og dens software se overhovedet ikke lækker ud.
Men skal den kun bruges som storage, er den sikkert super.

Jeg har sat en Boxee og en Synology DS212 op hos en kammerat og den kombo er han super glad for, speciel det at der findes en app til hans telefon hvor han kan søge og få NAS'en til at download en film, så den er klar når han kommer hjem har solgt ham.
Jeg har også selv en DS212 og den er jeg blevet super glad for. Photo Station, Audio Station, Download Station og VPN bliver brugt meget mere end jeg nogensinde havde drømt om :)
Og så bliver de ved med at forbedre deres "firmware" Operativ system.
F.eks er det for nylig blevet tilføjet trancoding af film således at næsten alle film formater afspilles fra min PS3. Var jeg hjemme mere havde jeg dog også invisteret i en Boxee Box, har softwaren på PC'en, men det er de desvære stoppet med at opdatere. Der bliver kun satset på Boxee Boxen frem over.
Senest rettet af Bandit^ 25 jul 2012, 23:15, rettet i alt 1 gang.
Bandit^
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DoMiNaToR skrev:Husk der ikke medfølger diske til nas boksen, så der skal du enten have to gamle du kan smide i eller købe to nye.
Jeg har købt den. Jeg har smidt nogle gamle diske i den med bad blocks og andet, som der alligevel var for små til at kører alm. server. Skulle de gå ned i NAS-boksen så er det alligevel kun ting som er nemt at hente igen. Plus film og serier sletter man løbende.

Det spiller i øvrigt bare. Den NAS-boks og Boxee er perfekte sammen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

nco skrev:Plus film og serier sletter man løbende.
8O :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:
nco skrev:Plus film og serier sletter man løbende.
8O :roll:
Fordi det er så nemt at hente igen.

Alternativt køber det på et fysisk medie.

Hvis man ikke er lun på et købe en NAS eller noget ala Boxee, så faldt jeg også lige over Serviio. Det lyder til at være et program som jeg har ledt længe efter som alternativ til Microsoft Media Center.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar