Erfaring med online backup?
Redaktør: Moderators
Re: Erfaring med online backup?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
jeg bruger box.net der er 50 gb gratis plads og virker på til andriode og iphone dejlig nemt
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Bruger Dropbox, fordi det er så pisse nemt, og så er der mange af min kolleger der også bruger det - og man kan dele hele mapper med hvem man har lyst til.
Smart hvis flere firmaer arbejder på samme projekt.
Og ellers, mht. billeder, så tager jeg rigtig mange billeder i forbindelse med mit job, som dokumentation.
Kravet er ikke det store til kvaliteten, hvilket betyder at kameraet i min iPhone fint rækker.
Og med iPhone, er der jo adgang til iCloud - og det er dælmer smart!
Skyd et billede, og det ligger på iMac´en når jeg kommer hjem, eller iPad´en på vej til en kunde... simple is beautiful
Smart hvis flere firmaer arbejder på samme projekt.
Og ellers, mht. billeder, så tager jeg rigtig mange billeder i forbindelse med mit job, som dokumentation.
Kravet er ikke det store til kvaliteten, hvilket betyder at kameraet i min iPhone fint rækker.
Og med iPhone, er der jo adgang til iCloud - og det er dælmer smart!
Skyd et billede, og det ligger på iMac´en når jeg kommer hjem, eller iPad´en på vej til en kunde... simple is beautiful
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Dropbox er slet ikke så tosset til det basale. Helt gratis og kun ved at følge diverse Dropbox-quizzer, forskellige tips og andet lir, så har jeg fået min Dropbox op på 16.88 Gb. Plus da jeg lidt forventer min næste telefon bliver en HTC, så der får jeg gratis 25 gb oven i de næste to år gratis. Er jeg stadig Dropbox-bruger til den tid, så er servicen også værd at betale for - og prisen sikkert en anden, da den nu konkurrerer med Google Drive.
nco\\ CHART ATTACK 1999
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg bruger nu Google Drive 105 gb til 4.99$ pr md. og så har jeg fået min NAS til at uploade på Amazon S3. Det er dog ret nørdet og det er ikke beregnet til at browse, kun ren backup. Fordelen er at det billigt og så er det faktisk dem Dropbox bruger til hosting
http://aws.amazon.com/s3/
http://aws.amazon.com/s3/
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Jeg har også 165 gigabyte online i min Google Drive. Betaler de 10 USD om måneden. Havde ellers en billig Google-pakke inden, men der var desværre ikke nok plads med. Selvom Dropbox lige har fået nye priser, så synes jeg stadig de er for dyre, ville ellers foretrække at gemme alt min data hos dem. Synes klart bedst om deres sync-klien.
Dog er Rapiddrive heller ikke tosset. Umiddelbart fri plads.
Dog er Rapiddrive heller ikke tosset. Umiddelbart fri plads.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg har CrashPlan. Dyreste pris er $5 pr. måned for ubegrænset diskplads på en computer (2 - 10 computere er dyreste pris $6).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ye jeg har også rodet en del med crashplan det er ret nice
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Det er godt nok et tilbud der vil noget.
nco\\ CHART ATTACK 1999