AirportExpress problemer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

AirportExpress problemer

Indlæg af amh »

Nu har min Airport Express fungeret upåklageligt i 4 mdr. men lige pludselig kan den ikke oprette forbindelse til mit nuværende trådløse netværk, jeg har prøvet og resette den, og ta den fra, osv. Men den vil ikke når den skal konfigureres i sidste fase, melder Airport Express værktøjet at den ikke kan oprette forbindelse til enheden... What to do? Jeg sidder på en Windåze pc, med Airport Express værktøj.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Sv: AirportExpress problemer

Indlæg af QrazyLeg »

Har du prøvet at geninstallere Airport Express Værktøjet? Når du fjerner det så sørg for at få slettet alt i registreringsdatabasen.

Undersøg desuden om ny firmware til Airport Express og modem.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Re: AirportExpress problemer

Indlæg af amh »

Jep, er gjort, og testet på 2 maskiner yderligere, nu er den røget til rep, igennem FONA... Må vi se om de konstaterer nogle fejl..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så kom den retur i fredags, og ingen fejl konstateret, da jeg kom hjem og satte den til virkede den. Men lige pludselig opstår samme fejl igen, og jeg kan ikke bruge den. Den er resettet og gendannet osv. uden held - what to do??
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

... Nu har jeg haft fat i Apple Customer Care, og han sagde jeg skulle prøve og sætte den op som et selvstændigt netværk. Det er hermed gjort, uden problemer, men når jeg så vil lave det til et netværk som connecter til mit andet netværk, så er det at det fejler... Hvad gør jeg galt??

Jeg har en Netgear WNR1000 Router, så skal jeg ind i den og sætte den op til at kunne køre med Airport Expressen? Det har bare ikke været nødvendigt før.
Besvar