Jeg er netop flyttet på kollegium og der kører vi med WPA2 Enterprise netværk. Det er et helved for alle mine gadgets at skulle komme online og tænker om jeg på en eller anden måde kan sætte mit eget lille trådløse netværk op på værelset?
jeg har en time capsule men den kan selvfølgelig eller ikke tage i mod fucking lorte WPA2 Enterprise.. Hvis nogle har nogle ideer om hvordan jeg kan fikse dette så kom gerne med bud, er ligeglad hvor meget jeg skal hacke mit udstyr for det virker..
jeg har mulighed for at tilgå nettet med kabel og trådløst.. jeg tænker lidt om jeg kan sætte en anden boks foran min time capsule?
Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk
Redaktør: Moderators
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk
Kan du ikke smide en router på via kabel? hvilken udbyder har I ?
vi har et eller andet "forsknings-net" som stiller noget til rådighed.. mht. tv har vi boxer.. (ved ikke om det har så meget og sige men det følges nogle gange ad)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Desværre er hans problem ikke at han skal PÅ et WPA2 Enterprise netværk men at han vil LAVE et via sin TC.. jeg har læst den.. men tak for det! Jeg prøver sætte en trådløs switch op lige så snart jeg får den hentet hos min kammerat..
Ingen som har nogle ideer til hvordan jeg får udstyr på et WPA2 Enterprise sikret netværk når udstyret ikke tillader WPA2 Enterprise? Jeg har hørt noget om en eller anden boks man kan sætte i mellem..