Glædelig jul Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde
Jul på Facebook
Redaktør: Moderators
Jul på Facebook
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Re: Jul på Facebook
Den var faktisk fin
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Re: Jul på Facebook
QrazyLeg skrev:Glædelig jul Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde
Ja, den er fin og passer fint ind i den rebranding hele folkekirken forsøger sig med i øjeblikket, se evt. de nye logoer, det er spændende at se om det lykkes, jeg tror det
Sv: Jul på Facebook
Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid
Re: Sv: Jul på Facebook
Åh.. det virker bekendt.QrazyLeg skrev:(host DSB)(
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Re: Sv: Jul på Facebook
En ting er at der internt i kirken kan være stridigheder. Noget helt andet er, at kirken jo er underlagt den til hver en tid bestemmende minister. Bare se de her homo-vielser, noget der jo helt fundamentalt går i mod kirkens skrifter. Kirken står på flere måder med et imageproblem, men bare at gøre kirken top moderne tror jeg ikke er en gangbar løsning.QrazyLeg skrev:Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Sv: Jul på Facebook
Det handler ikke om at gøre den topmoderne men at føre den ind i nutiden. Man man stadig godt bevare tradition og kultur uden nogen russisk revolution