Hej gutter og inder...
fandt min gamle hdd frem og fik den også tilsluttet og så til stor glæde at jeg havde komplet mr music absolute serien.... - så langt så godt
men...
her til morgen startede jeg den op igen for at smide det over i "Skyen" sådan at jeg altid har den men der gik noget galt og nu lugter hdd så ikke så godt mere.... den er desvære gået tabt...
nu ved jeg at man ikke må req komplette samlinger og sådan men at skulle finde tracklister frem og skrive dem enkeltvis ville være spild af jeres tid
er der en venlig sjæl det ligger inde med denne samling ? så hører jeg meget gerne fra dig...
Mr Music
Redaktør: Moderators
Re: Mr Music
Du blander Mr. Music og Absolute Music sammen.
Mr. Music-serien er alt for stor og omfattende. Er det reelt Absolute Music fra 90'erne du søger?:)
Mr. Music-serien er alt for stor og omfattende. Er det reelt Absolute Music fra 90'erne du søger?:)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Kan se at jeg har blandet det lidt sammen absolute music
Har jeg næsten komplet reddet takket være nogle stykker herinde fra
Mr music har jeg lidt af men mangler stadig en del ser lige at få lavet en liste over dem jeg har og skulle der være nogen der kunne hjælpe til med resten sådan at det kunne blive komplet
Lægger jeg gerne Dropbox til så alle kan hente hvis man vil
Har jeg næsten komplet reddet takket være nogle stykker herinde fra
Mr music har jeg lidt af men mangler stadig en del ser lige at få lavet en liste over dem jeg har og skulle der være nogen der kunne hjælpe til med resten sådan at det kunne blive komplet
Lægger jeg gerne Dropbox til så alle kan hente hvis man vil
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Ikke noget jeg ville kaste mig ud i.
Hvad siger Pirate Bay?
Hvad siger Pirate Bay?
nco\\ CHART ATTACK 1999