Helt tilfældigt kommer jeg i tanke om denne side, og så virker login sq stadig

Og så kører der en tråd om gamle dage... jeg tror nok lige hårene i nakken rejste sig.
For s.... det er fedt at læse igen

Redaktør: Moderators
Hæhæ Seztor. Hvis du er old boy - hvad er jeg så ??. Just a joke.SeZTor skrev:De gamle dage glemmer man sku aldrig!!
Savner de aktive tider herinde
TSA chart.dk de var sku tider!!!
Vi er blevet nogen old boys herinde nuVar blot 17 da jeg lærte stedet at kende i 2000. Det var så fedt at kunne sige man havde noget andre ikke havde.
Nu er spotify osv taget over, sådan er det jo
Fedt at se så mange nicknames herinde, vækker minderne frem!!
lol, ja...QrazyLeg skrev:En gang i mellem når man tænker på hvor lang tid, der er gået er det sjovt at læse ældre indlæg igennem.
Nogen af jer der her prøvet Gmail?
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?f=8&t=9108
Falslev fik sgu ret i at det åbenbart var ret meget bedre end det andet. 1 GB plads var jo tæt på revulotionerende for 10 år siden.
LeG0lAsDK skrev: lol, ja...
Elsker Cokelines spørgsmål fra 07, hvem sender 20 mb i en email...
Hehehehe
Heheh, især hvis det er på 2g nettetCokeline skrev:LeG0lAsDK skrev: lol, ja...
Elsker Cokelines spørgsmål fra 07, hvem sender 20 mb i en email...
Hehehehe
Vil stadig holde fast i at det er en uskik at sende 20 mb i en mail anno 2014
Kom lige forbi for at finde et axwell minimix jeg kom i tanke om - men dl links virker desværre ikke mere! savner siden og specielt alle yearmixes - synd at det er en svunden kultur af super fede mixes - nu flyder det hele bare over på soundcloud og youtube. Og med det meste samlet i spotify er vi tvunget til deres katalog...
Hvilket Axwell mix? Kan være jeg finde noget i arkivet?yeah skrev: ↑25 mar 2021, 17:08Kom lige forbi for at finde et axwell minimix jeg kom i tanke om - men dl links virker desværre ikke mere! savner siden og specielt alle yearmixes - synd at det er en svunden kultur af super fede mixes - nu flyder det hele bare over på soundcloud og youtube. Og med det meste samlet i spotify er vi tvunget til deres katalog...
Det var så lidt. Det hakker lidt engang i mellem. Men indtil videre kører det. Men ja, med alt det streaming og så nemt det er at få alt musik i dag, så vil man ikke opleve den samme stemning og hype.